Springen naar inhoud

Rook

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Groentje

Groentje

• >100 berichten
  • 205 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 maart 2005 - 16:33

ik ben van plan zelf nog iets met rook te doen (leuk idee voor het 1 april topic ;) ), nu heb ik uit een topic "Kaliumchloraat" wel de info gehaald maar hoe werk zo iets eigenlijk :) ???

ik wil dus werken met KNO3 maar ben me prima van bewust dat in combinatie met verkeerde stoffen een verkeerde (miss ook leuke ;) )reactie krijgt Geplaatste afbeelding

hoe komt het dat als je suiker met KNO3 verbrand rook ontstaat ;) en hoe zit dat met bloem??? zijn er dan kleine deeltje water die in de lucht zitten die de rook vormen???

staat er een antwoord in het topic over "chemtrail's"??? in heb namelijk geen zin om 5 pag. (!naar mijn mening!) zinloze discussie door te lezen

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

rwwh

rwwh

• >5k berichten
  • 6850 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 16 maart 2005 - 16:49

Nee, nee. Sterke oxidatoren die je gebruikt om rookbommen te maken, dat is vragen om problemen. Niet doen. En een betere verdelingsgraad maakt het alleen maar gevaarlijker. Zelfs als je het met een ganzeveertje mixt is dat soort mengsels onbetrouwbaar. Niet doen.

Jorim: Contrails is waterdamp bevroren tot kristallen, dus heeft weinig met rook te maken.

Lees de Algemene Regels nog eens!

Topic gesloten

Voor vragen of opmerkingen kan je me mailen.

Veranderd door Jorim, 16 maart 2005 - 16:59

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures