Springen naar inhoud

Orientatie op vervolgopleiding

• Log in om te kunnen reageren

Metavy

Metavy

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 maart 2005 - 19:03

Hallo. Ik moet voor OVO op school een aantal vragen stellen aan iemand die een vervolgopleiding heeft gedaan die ik nu overweeg. Voor mij dus scheikunde. Als iemand die een scheikunde-gerelateerde baan heeft (aio, bijvoorbeeld; liefst niet in het onderwijs, aangezien ik daar weinig interesse voor heb), de tijd zou willen nemen om een paar vragen te beantwoorden, zou ik dat erg op prijs stellen.

De vragen:
Welke afstudeerrichting heb je gekozen, en waarom? Zou je die nu weer kiezen of toch liever een andere?

Wat voor werk doe je op dit moment? Kun je daar wat over vertellen?

Wat zijn de aantrekkelijke kanten van je werk? Wat de vervelende?

Kun je iets vertellen over de beroepsperspectieven van afgestudeerden in de scheikunde?

Welke vaardigheden/karaktereigenschappen heb je nodig voor je werk/scheikunde in het algemeen?

Kun je wat vertellen over de opleiding scheikunde? Hoeveel aandacht wordt er aan de verschillende gebieden besteed?

Alvast bedankt. :)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jurn

Jurn

• >250 berichten
  • 851 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 maart 2005 - 20:40

Hee dat is handig dat heb ik ook net nodig :)
Jurn [WSF - Technicus]

It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Jorim

Jorim

• >5k berichten
  • 5075 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 28 maart 2005 - 20:56

Is dit niet wat ??

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures