Springen naar inhoud

baan mogelijkheden voor een HLO'er

• Log in om te kunnen reageren

biochemiefreak

biochemiefreak

• >1k berichten
  • 2330 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 april 2005 - 12:05

Aangezien ik in juli klaar ben met mijn studie ga ik op zoek naar een baan. Dit valt nog niet mee aangezien ik het liefste in het noorden van het land wil blijven.
Ik werk momenteel op het UMCG aan mijn afstudeer opdracht. Ik ben natuurlijk gelijk gaan informeren naar baan mogelijkheden op het UMCG als analist. Tot nu toe zonder succes. Nu vraag ik mij af waar kan ik het beste een baan vinden. Alle extra informatie hierover is welkom. :oops:

MvG Ron

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

JeroenCV

JeroenCV

• >1k berichten
  • 1153 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 april 2005 - 13:16

hoi,

alvast gefeliciteerd met je diploma. In een ander topic : deze vind je wat stage bedrijven uit Groningen...hier kan je misschien ook open sollicitaties naar toe sturen.

succes.

joepiedepoepie

joepiedepoepie

• >250 berichten
  • 311 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 april 2005 - 08:46

Een abonneer jezelf op intermediair, is gratis als je afstudeert. D'r staan veel banen in voor HBO en WO. Analist komt er zeker weten ook in voor, alleen is het noorden van het land wel een onzekere factor.

keyzplayer

keyzplayer

• >100 berichten
  • 115 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 april 2005 - 09:37

In het noorden des lands heb je ook nog een aantal CRO's als ABL, Farma Bio Research en dergelijke.

biochemiefreak

biochemiefreak

• >1k berichten
  • 2330 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 april 2005 - 09:45

Het liefst wil ik in de R&D zitten zoals tijdens mijn stage in het UMCG. Helaas kan ik hier niet blijven ze hebben geen banen beschikbaar voor mij en daarom moet ik even verder kijken. De tijd vliegt en het liefst heb ik een baan in augustus of september.

MvG Ron

Napoleon1981

Napoleon1981

• >1k berichten
  • 2399 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 april 2005 - 08:50

Ik kom uit enkhuizen, en daar zitten veel zaadbedrijven. Deze bedrijven hebben heel vaak mensen nodig, ik heb geen idee hoe het op dit moment is maargoed ik ken een aantal biochemisten die daar aan de slag konden.

Misschien heb je dr wat aan,

Leon

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures