T-shirt van chemieforum.nl

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1.122

T-shirt van chemieforum.nl

Aangezien er iemand vroeg om een pool voor het aanschaffen/de behoefte aan een chemieforum.nl T-shirt......bij deze :oops:

Grtz Bas

[edit] Naar aanleiding van dit topic...

Berichten: 1.122

Re: T-shirt van chemieforum.nl

hmmm. of ik heb niet op zitten letten of die andere poll werd op hetzelfde moment gepost..... maar nu staat het er dus dubbel... :oops:

Grtz Bas

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: T-shirt van chemieforum.nl

Ook al niet meer :oops:

Doe mij maar zo'n shirtje, wie gaat het regelen? :oops: 8-[

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: T-shirt van chemieforum.nl

Elbert toch?

Even de optie "Ja, ik wil er zelfs wel meer dan één!" toegevoegd btw...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: T-shirt van chemieforum.nl

Het kan niet anders dan dat ik zeg Ja en ik wil er ook nog voor betalen :oops:

Wie gaat ze maken en versturen ? 8-[ Kom maar op :oops:

MvG Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: T-shirt van chemieforum.nl

Ik wil er in ieder geval een en als ze niet te duur zijn misschien wel meer.

Het is wel leuk als je eigennaam erop staat, maar is wel prijziger qua drukwerk. Dus als het aspect prijs belangrijk is zou ik het niet doen, al is het wel leuk.
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 1.122

Re: T-shirt van chemieforum.nl

Kom op mensen, even stemmen voor de T-shirts anders komt er nooit wat van. Er hebben pas 24 van de 1.437 leden gestemd, oftewel 1.67%...... dat is nog minder dan het gedissocieerde gedeelte van een zwak zuur! :oops:

Grtz Bas

Berichten: 232

Re: T-shirt van chemieforum.nl

Ja, dat vindt ik er ook van. Vooruit met de geit :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: T-shirt van chemieforum.nl

Blijkbaar wil 2/3 van ons wel zo'n T-shirt kopen. Ga er vast 500 bestellen, dat is de eerste helft.....

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: T-shirt van chemieforum.nl

1/3 wil er geen maar op een leden aantal van 1437 is dat ongeveer 500. Dus 1000 man wil er volgens de statistieken wel een.

Dus met die 500 zal je er niet komen :oops:

Is het goedkoper om van te voren te bestellen :oops: dat je een kleine korting krijgt als je nu bestelt en dat je ... euro meer betaalt als je naderhand bestelt
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 151

Re: T-shirt van chemieforum.nl

Hou het dan eerst maar bij 13...

Zo goed als 90% van de member hier zijn mensen die antwoorden nodig hadden voor huiswerk, dus die zullen dit toch niet zien..

En btw, heb ook geen belang bij een T-shirt....

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: T-shirt van chemieforum.nl

$0meb0dy schreef: Hou het dan eerst maar bij 13...
13 of 1300? :oops:

Maar je hebt wel gelijk er zijn hier meer leden die enkel voor huiswerkhulp komen dan dat ze dit forum lezen
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 9

Re: T-shirt van chemieforum.nl

Zo'n shirt lijk me wel gaaf, als ze maar niet te duur zijn wil ik er best een hebben.

Oh, Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: T-shirt van chemieforum.nl

Blijkbaar wil 2/3 van ons wel zo'n T-shirt kopen. Ga er vast 500 bestellen, dat is de eerste helft.....
Wat gaat de prijs ongeveer worden :oops:
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 1.122

Re: T-shirt van chemieforum.nl

via druk-en-bestel

1 t/m 10 € 13,63

11 t/m 75 € 11,25

76 t/m 150 € 9,46

dat is de goedkoopste (voor zover ik zie).

Kan je ook nog zelf een ontwerp maken......Elbert? :oops:

Tot nu toe zijn er 18 gewillige leden dus dat wordt dan € 11,25 per stuk....nogal prijzig als je het mij vraagt.

Grtz Bas

Reageer