Springen naar inhoud

Ik heb iets opgegraven, wie weet wat het is?

• Log in om te kunnen reageren

robbywag

robbywag

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 03 november 2005 - 19:48

Ik heb in mijn tuin 2 dingen opgegraven. Het lijken een soort amuletten. Mijn vraag is of iemand weet wat het zijn, wat de betekenis van de afbeelding is of iets dergelijks. Ik tast zelf volledig in het duister.

Als iemand toevallig weet waar ik ermee naartoe kan, is dat ook welkom!

Ik ben benieuwd!

Geplaatste afbeelding

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

markzor

markzor

• >25 berichten
  • 64 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 november 2005 - 21:23

ik denk zo aan de metalen ring te zien die er tussen zit dat het niet echt een erg oud voorwerp is maar dat het een soort sleutelhanger is....

Ik kan het natuurlijk mishebben, je kan ergens naar een museum gaan voor verduidelijking of hopen dat hier mensen zitten die er wel iets van weten :roll:

(ze zien er wel mooi maar niet oud uit...)

robbywag

robbywag

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 03 november 2005 - 21:29

ik denk zo aan de metalen ring te zien die er tussen zit dat het niet echt een erg oud voorwerp is maar dat het een soort sleutelhanger is....

Ik kan het natuurlijk mishebben, je kan ergens naar een museum gaan voor verduidelijking of hopen dat hier mensen zitten  die er wel iets van weten :roll:

(ze zien er wel mooi maar niet oud uit...)

Nee heel ous verwacht ik ook niet dat ze zijn. Maar dit is niet af te leiden aan de hand van het ringetje, aangezien ik deze zelf eraan heb gedaan... :P

maar toch bedankt voor je reactie!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures