Online games

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Online games

Ik ben wel eens benieuwd wie hier allemaal online games spelen. En voor diegene die dat doen wil ik wel eens weten welke en of er dus mensen zijn die hetzelfde spel spelen

Ik speel er zelf iets van 5

Bootleggers

Toloren

Runescape

Counterstrike

Unreal Tournament 2004
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 74

Re: Online games

ik speel Tony hawk's underground 2

over internet

en yeti sports

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Online games

O verrek die was ik vergeten Yetisports
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 328

Re: Online games

Ik speelde diablo 2, maar mijn cd's zijn ***************

Berichten: 96

Re: Online games

Ik speel AC2: Fallen Kings, en binnenkort de uitbreiding... het is erg verslavend zo`n MMORPG ;) . Mijn karakter is nu lvl 61 (en 3/4 ofzo :D ), en het maximum lvl is 150, ook al is niemand hoger dan lvl 80 gekomen.

Het is erg leuk, en als je een lvl up gaat krijg je toch telkens weer zo`n, yes!!!!, gevoel.

Berichten: 740

Re: Online games

ik speelde call of duty, k heb nog op 1 gestaan in clanbase, maar nu heb ik er geen tijd meer voor.

Wel jammer....

Berichten: 9

Re: Online games

Ik speel UT 2k4, Generals en LotR (tBfM-E).

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Online games

Ik speelde voornamelijke veel 3d shooters, zoals Delta Force, Call of Duty en Ghost Recon. Ik heb vroeg ook nog wel Red Alert gespeeld over internet. Ik ben zelf nog clanlid geweest bij delta force deel 1, maar goed toen had ik veel tijd examenjaar HAVO was dat volgens mij.

Gewoon geen tijd voor meer bezig met andere dingen, zoals chemieforum, tennis en me vermaken met vriendin en vrienden ;)

MvG Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Online games

Voor de counterstrikers onder ons:

Komt dit bekend voor ;) http://members.home.nl/r.geraads/lolol.swf

Ook grappig als je geen CS speler bent
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 148

Re: Online games

Online games... Bijna alleen maar! Ik speel momenteel alleen nog Tibia. (niet zo bekend) Ik heb veel Everquest 2 gespeeld, totdat m'n computer het nodig vond om ongeveer na 1 minuut spelen het spel te sluiten... Verder nog UT2k4, battlefield, diablo 2 en ik heb ook nog 'n Runescape mannetje ergens online staan... Het grote wachten is op Guild Wars, wat donderdag uit komt...

Offline speel ik momenteel Morrowind, erg goed spel. Oh ja, en Baldur's Gate 2 van tijd tot tijd ;)

Berichten: 96

Re: Online games

The Storm schreef: Online games... Bijna alleen maar! Ik speel momenteel alleen nog Tibia. (niet zo bekend) Ik heb veel Everquest 2 gespeeld, totdat m'n computer het nodig vond om ongeveer na 1 minuut spelen het spel te sluiten... Verder nog UT2k4, battlefield, diablo 2 en ik heb ook nog 'n Runescape mannetje ergens online staan... Het grote wachten is op Guild Wars, wat donderdag uit komt...

Offline speel ik momenteel Morrowind, erg goed spel. Oh ja, en Baldur's Gate 2 van tijd tot tijd ;)
Morrowind Afbeelding Afbeelding

Heb ik ook al iets van 10 keer uitgespeeld, telkens weer een nieuwe karakter met andere specs :D .

Berichten: 111

Re: Online games

Vnl Joint Ops Ex. eigenlijk elke dag na het "werk", vroeger veel battlefield en natuurlijk UT2 en C&C.

En paar keer per jaar een LAN party en soms gaan we met zijn alle in het echt doen met paintballen (zonder safty limiet) ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Online games

Ik doe elk jaar ook mee aan een LAN party met een stel vrienden. Niet echt een grote groep 6 man of zo. Maar dan wel lekker het hele weekend 3d shooters spelen, zoals call of duty, tot je er bijna bij neervalt hahaha

MvG Ron

Berichten: 148

Re: Online games

'k heb over 2 weken weer 'n LAN, we zoeken alleen nog mensen, we zijn pas met z'n 18en... Dus, woon je in de buurt van Heerhugowaard ( ;) ) geef je dan op!

Berichten: 328

Re: Online games

Offline speel ik momenteel Morrowind, erg goed spel. Oh ja, en Baldur's Gate 2 van tijd tot tijd :D
Morrowind met de add-ons en met mods!!!! Het spel is alleen te simpel na een tijdje en na een jaar spelen ken je het meeste wel :)

En BG2 is het beste spel ooit gemaakt, natuurlijk ook met de add-on en met mods. Ik heb ooit de mod "The darkest day" gespeeld, maar die kan ik niet meer installeren. :P En altijd een paladin spelen he (+6 holy avenger kicks *** ;) )

Reageer