Springen naar inhoud

modafinil

• Log in om te kunnen reageren

Deborah_CF

Deborah_CF

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 april 2005 - 12:37

Hej, ik ben een studente aan de universiteit antwerpen.
Wij zijn verplicht een poster te maken omtrent een onderwerp en het mijne is Modafinil (aka Provigil, Modalert etc)
Ik heb al wel bijna alle informatie verzameld maar vind nergens een spectra van deze molecule, zoals H-NMR, C-NMR, infrarood, massaspectra...
Enig idee waar ik dit kan vinden of nog meer informatie...?
Alvast bedankt !
Greetzz, dť ;)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

rwwh

rwwh

• >5k berichten
  • 6847 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 27 april 2005 - 16:26

Hoi! Welkom op chemieforum.nl!

Als je niet vertelt wat je al waar hebt gevonden is het moeilijk om meer informatie aan te dragen!

Heb je in de patentdatabase gezocht naar de naam van de verbinding? Als ik daar op snel zoeken modafinil doe, vind ik ongeveer 151 treffers!

Bert en Ernie

Bert en Ernie

• >25 berichten
  • 30 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 april 2005 - 21:00

als je chemdraw hebt dan kan je met de laatste versie (die ze normaal wel ergens op de unief moeten hebben) de structuur tekenen en dan kan je deze spectra laten voorspellen. Dit werkt vrij accuraat maar je moet natuurlijk aan het programma geraken en de structuur nog effe tekenen.

physicsaddict

physicsaddict

• >100 berichten
  • 111 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 april 2005 - 07:27

http://rhodium.moppy....modafinil.html geeft de synthese en verder ook nog enkele referenties. Voor onderzoek enkel natuurlijk, dat staat buiten kijf.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures