HLO Alkmaar nieuwe stijl

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 485

HLO Alkmaar nieuwe stijl

Voor de mensen die de HLO in Alkmaar doen, nieuwe stijl. Ik zou graag willen weten hoe het jullie bevalt? Wat voor vakken krijgen jullie en wat heb je tot nu toe geleerd? Heb je al een beetje beeld van wat het beroep gaat inhouden?

Gebruikersavatar
Berichten: 184

Re: HLO Alkmaar nieuwe stijl

Ik heb vorig jaar mijn P gehaald bij InHolland Alkmaar, en ben onlnags nog eens terug geweest. Er was een hoop aan inrichting veranderd. Ben benieuwd of jullie dat ten goede veranderd vinden!!

ik hoor wle een keer van jullie!

Groetjes,

Frans

Berichten: 485

Re: HLO Alkmaar nieuwe stijl

He wat doe je nu ook alweer?? Ben je overgestapt of gestopt? Indien overgestapt: sloot de opleiding een beetje aan?

Gebruikersavatar
Berichten: 184

Re: HLO Alkmaar nieuwe stijl

Ha! Ik ben nu eerstejaar student Scheikundige Technologie, aan de Technische universiteit Eindhoven. Dat bevalt erg goed, en het is zeker meer een uitdaging!

De overstap zoog zwaar... Echt vreselijk. Dat is mede mijn eigen schuld... Maar de overstap van HBO competentiegericht onderwijs naar een "ouderwetse" universiteit was wel groot... In de herkansingen heb ik gelukkig nog wel wat op kunnen halen...

Maar zijn er nog meer InHolland studenten van mijn jaar? Of die dit jaar gestart zijn? Hoe bevalt het hen? en de verbouwing??

Reageer