Salaris

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 50

Salaris

Hallo allemaal ik ben een MLO (chemisch) student en ben volgend jaar klaar ik wilde graag weten wat jullie salaris is en wat jullie voor opleiding gedaan hebben

Berichten: 50

Re: Salaris

salaris van mensen die in een lab werken bedoel ik, ik wil ongeveer weten hoeveel ik later kan gaan verdienen.

Berichten: 337

Re: Salaris

Ik heb hem ff verplaatst denk dat je vraag hier wat beter past.

De vraag die je stelt is naar mijn idee erg moeilijk te beantwoorden, het hangt er namelijk vanaf waar je werkt en of je bijvoorbeeld de ruimte hebt om door te groeien.

Groffe schatting is dat het max voor MLO (schaal 7) rond de 2500 euro bruto ligt, je zult waarschijnlijk instappen rond de 1600 euro bruto, maar zoals ik al zei kan dit nogal verschillen.

Berichten: 170

Re: Salaris

het is niet alleen het salaris dat telt maar ook de extra lagale voordelen zoals maaltijdchecks, bedrijfswagen.... :) aantal dagen verlof, aantal uren dat gepresteerd worden

Alsook wordt het maandloon beïnvloed door de arbeidstijd.

Ik verdien rond de 2500€ brutto ( werk enkel in de week van 7u30 tot 16) wanneer ik in de nacht zou werken +28%

werk in het labo bij Volkswagen

Grts

El Blanco

Berichten: 104

Re: Salaris

ik heb ook mlo chemisch gedaan en ik werk als toa scheikunde op een gymnasium, Ik verdien bruto 911 euro met 20 uur per week werken, ik zit in schaal 6 groep 3

Berichten: 50

Re: Salaris

Aha ok dan

Labo bij VW, wat doe je daar precies ?

Berichten: 1.153

Re: Salaris

in C2W van 16 juli staat het een en ander in een stukje van Marc Tinnemans. Verdien ik wel genoeg? (zo heet het)

Er staan ook wat links bij

www.intermediair.nl/salariskompas

www.loonwijzer.nl

www.debreed.net

www.loonindex.nl

Berichten: 111

Re: Salaris