Salaris

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 50

Salaris

Hallo allemaal ik ben een MLO (chemisch) student en ben volgend jaar klaar ik wilde graag weten wat jullie salaris is en wat jullie voor opleiding gedaan hebben

Berichten: 50

Re: Salaris

salaris van mensen die in een lab werken bedoel ik, ik wil ongeveer weten hoeveel ik later kan gaan verdienen.

Berichten: 337

Re: Salaris

Ik heb hem ff verplaatst denk dat je vraag hier wat beter past.

De vraag die je stelt is naar mijn idee erg moeilijk te beantwoorden, het hangt er namelijk vanaf waar je werkt en of je bijvoorbeeld de ruimte hebt om door te groeien.

Groffe schatting is dat het max voor MLO (schaal 7) rond de 2500 euro bruto ligt, je zult waarschijnlijk instappen rond de 1600 euro bruto, maar zoals ik al zei kan dit nogal verschillen.

Berichten: 170

Re: Salaris

het is niet alleen het salaris dat telt maar ook de extra lagale voordelen zoals maaltijdchecks, bedrijfswagen.... :) aantal dagen verlof, aantal uren dat gepresteerd worden

Alsook wordt het maandloon beïnvloed door de arbeidstijd.

Ik verdien rond de 2500€ brutto ( werk enkel in de week van 7u30 tot 16) wanneer ik in de nacht zou werken +28%

werk in het labo bij Volkswagen

Grts

El Blanco

Berichten: 104

Re: Salaris

ik heb ook mlo chemisch gedaan en ik werk als toa scheikunde op een gymnasium, Ik verdien bruto 911 euro met 20 uur per week werken, ik zit in schaal 6 groep 3

Berichten: 50

Re: Salaris

Aha ok dan

Labo bij VW, wat doe je daar precies ?

Berichten: 1.153

Re: Salaris

in C2W van 16 juli staat het een en ander in een stukje van Marc Tinnemans. Verdien ik wel genoeg? (zo heet het)

Er staan ook wat links bij

www.intermediair.nl/salariskompas

www.loonwijzer.nl

www.debreed.net

www.loonindex.nl

Berichten: 111

Re: Salaris

Het klopt aardig met www.loonwijzer.nl, qua salaris, tussen 2600 en 3000 euro bruto, 41 vakantie dagen (wel weinig), 13de maand, mobiel van de zaak, natuurlijk vakantiegeld (standaard) + 6 dagen extra vanwege de deelname van de bijstandteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Salaris

41 vakantie dagen (wel weinig)
41 dagen weinig? Ik moet het met 30 doen...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 111

Re: Salaris

tja 30 is ook goed hoor, maar als je je verveeld op je werk dan is 41 te weinig.

Berichten: 1.153

Re: Salaris

30 berry? ik heb er dit jaar...43 + 4.5 van vorig jaar en dan nog 5 bijzondere verlofdagen voor iets in oktober. Dat terwijl we dezelfde CAO zouden moeten hebben.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Salaris

Ik val waarschijnlijk onder de nieuwe CAO: AiO's hebben bijvoorbeeld tegenwoordig helemaal geen ADV meer, alleen standaard vakantie.

Misschien dat jij nog onder de oude regels valt...?
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 1.153

Re: Salaris

dat is voor mij ook veranderd, maar die ADV dagen zijn omgeze tin gewone vakantie dagen...dus alleen de naam is veranderd, de hoeveelheid dagen is gelijk gebleven.

Berichten: 111

Re: Salaris

Laat mij raden die 5 extra dagen in oktober, dat zijn dezelfde dagen die ik ook krijg in september? Goed dan wordt het dit jaar 52 vakantiedagen (nog te weinig)

Berichten: 30

Re: Salaris

Is het verschil in loon tussen universitair en iemand die hoge school gedaan heeft nu nog zo groot?

Nu-> Verschil tussen bachelor en master?

Reageer