Springen naar inhoud

mn=nm ?

• Log in om te kunnen reageren

light of dark

light of dark

• 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 juni 2005 - 09:45

Dear fellows,

Summer is coming and the coming summons stimulations..

Science, the knowledge of universe, is not as popular as it deserves to be.
The fascinating face of it has been masked by symbols.
Science is scary,
science is scum,
science is boring..
are the statements which one hears from the buds of our tomorrow, our younger generation. Their attentions are attracted to things that are not worthy of any attraction.

Noticing it, we felt ourselves guilty for remaining silent anymore..
we couldn"t find any alternative than to open an interesting scientific forum, having born in mind that most of the youngsters have great tendency to sit behind computers and we are intending to swap the chatting to discussing!
We try our level best to put everything so simple, so real in order to make it comprehensible for everyone, and wake the brilliant minds of tomorrow..

It is an international project, for the reason, we have decided to communicate in English while it was supposed to be a Dutch forum.
Let me erase the misunderstanding by stating the fact that it is not merely aimed for youngsters but to every avid of science.

We try to tackle the big questions, and strive to get closer to the reality.

The forum has been just born, and we wish you all very delicious discussions!

http://www.infernoforum.nl
Let"s discus to discover√ĘĬ¶

superior

p.s. promotion of this forum has no effect on the status of this forum, so I hope the topic will not be delated.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

xaviersmet

xaviersmet

• >25 berichten
  • 39 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 juni 2005 - 10:13

p.s. promotion of this forum has no effect on the status of this forum, so I hope the topic will not be delated.

En dan alles in 't engels doen?... DELETED ;)

Veranderd door xaviersmet, 20 juni 2005 - 10:14

rwwh

rwwh

• >5k berichten
  • 6847 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 20 juni 2005 - 10:32

Diluted?

rwwh

rwwh

• >5k berichten
  • 6847 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 20 juni 2005 - 10:41

Ik heb eens even rondgeneusd op dat forum. Geen wonder dat niemand wetenschap meer leuk vindt! De eerste interresse van mensen voor wie het fenomeen wetenschap nieuw is zouden het eerst met de toegepaste wetenschap moeten worden geconfronteerd, en daarna pas met fundamenteel geneuzel. Mijn mening.

Veranderd door rwwh, 20 juni 2005 - 17:00

DrQuico

DrQuico

• >1k berichten
  • 2952 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 juni 2005 - 11:10

[...] Their attentions are attracted to things that are not worthy of any attraction [...] We try to tackle the big questions, and strive to get closer to the reality. [...]

Wat een ontzettend pretentieus gezeur. Ik weet niet of ik me nu nog wel of niet tot de jongere generatie mag rekenen, maar deze opmerking alleen al wekt bij mij een bijzondere aversie op.

jack de keyzer

jack de keyzer

• >250 berichten
  • 251 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 juni 2005 - 16:32

chemtrails, engelse versie ???????????????????????????

god beware ons .......................

light of dark

light of dark

• 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 22 juni 2005 - 18:04

Ik heb eens even rondgeneusd op dat forum. Geen wonder dat niemand wetenschap meer leuk vindt! De eerste interresse van mensen voor wie het fenomeen wetenschap nieuw is zouden het eerst met de toegepaste wetenschap moeten worden geconfronteerd, en daarna pas met fundamenteel geneuzel.  Mijn mening.

The forum deals with applied science as well.
It is a new born forum, so there is much to be done.

I apperciate your comment! And maybe you are eager to give us more...

biochemiefreak

biochemiefreak

• >1k berichten
  • 2330 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 juni 2005 - 08:53

Je kunt ons gewoon in het nederlands te woord staan wij passen onze taal op dit Nederlandstalige forum niet aan. ;)

MvG Ron

Jorim

Jorim

• >5k berichten
  • 5075 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 23 juni 2005 - 12:59

... Their attentions are attracted to things that are not worthy of any attraction...

Zo hť, en wie ben jij om te beslissen waar ik mijn aandacht op moet richten??? :P

Goed, het idee vind ik leuk, slogan 'we discus to discover' vind ik goed bedacht, maar allemensen moet dit zo verschrikkelijk zwaar gebracht worden? Nu heb ik zelf wel een aardig poosje geflasht en ik houd wel van die zware intro's, maar nu haakte ik toch ook bijna af. Als je je site begint met een flashanimatie moet die mensen je site op trekken en niet afstoten. Neem een lekker deuntje smijt met wat leuke quotes, mooie (wetenschappelijke) beelden (ik zie de discovery-filmpjes voor mij) en dan trek je het publiek wat je wilt hebben.

Het forum, mooie phpBB skin, jammer van de lage kwaliteit jpg van het logo, maar nog veel erger. Waar is de chemie ???

*diep teleurgesteld had Jorim niks meer te zeggen*

;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures