Felicitaties

Moderator: Rhiannon

Berichten: 159

Felicitaties

Hoi jongens,

Ik ben vandaag weer ingelogt voor het eerst sinds.. lange tijd en ik moet zeggen, thumbs up!! voor aantal leden/berichten.

Blijkbaar was er toch behoorlijk vraag naar zoiets.

Verder iedereen nog een klein *applaus* voor de presentaties gister, al moet ik zeggen dat we best gesponsord hadden mogen worden door Red Bull.. en een ventilator-merk (dat is: bij Analytisch in ieder geval, die ene bio-presentatie die ik zag was ietsje boeiender ;) dan de optimalisatie van een of andere PAK-meting).

Groetjes,

Rox

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Felicitaties

Verder iedereen nog een klein *applaus* voor de presentaties gister, al moet ik zeggen dat we best gesponsord hadden mogen worden door Red Bull.. en een ventilator-merk (dat is: bij Analytisch in ieder geval, die ene bio-presentatie die ik zag was ietsje boeiender ;) dan de optimalisatie van een of andere PAK-meting).
Net of mijn denderende presentatie over het online meten van toxische metalen niet verschrikkelijk interessant was :P

Maar die sponsering is wel een goed idee, moet je regelen voor volgend jaar, er is vast wel een club die dat een leuk idee vindt!

En natuurlijk dankjewel voor de complimenten, al weet ik niet of je die direct richting het team plaatste :)

Berichten: 159

Re: Felicitaties

Hoi Jorim,

Ik wilde geen namen noemen... maar ik vond jou en Jantientje wel het beste. Linda haar presentatie zat ook goed in elkaar.

Toch vond ik Gideon over (als ik het uiteindelijk goed begrepen heb) RNA uit neuscellen (toch???) wat boeiender (zelfs zo boeiend dat ik daarvoor Arjans presentatie gemist heb ;) ).

Ik ga helaas geen stage lopen bij Red Bull anders had ik het vast wel gevraagd (maar wie wil verder geld steken in een handjevol analisten....).

Complimenten zijn voor het hele team natuurlijk, al bestaat die vnl uit mensen die gisteren gepresenteerd hebben Afbeelding

Succes nog met het verslag... en tot 20 jaar op de reunie ofzo :P

(of eigenlijk tot morgen: ik heb ook taart [!] , Harrie en ik zijn bijna gelijk jarig )

(maar niet voor de biochemieklassen, dan zou het helemaal te gek worden)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: Felicitaties

Ik heb het gevoel dat er iets aan mij voorbij gaat.... :P Red bull? Neuscellen? Harrie? Taart? ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Felicitaties

Ik heb het gevoel dat er iets aan mij voorbij gaat....  :P Red bull? Neuscellen? Harrie? Taart?  ;)
Wat maakt het uit? Het enige dat ik hoor is "taart"... Afbeelding

... en iemand die het hele Chemieforum.nl team op taart wil trakteren krijgt per definitie gelijk :)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Felicitaties

Ik heb het gevoel dat er iets aan mij voorbij gaat.... :P Red bull? Neuscellen? Harrie? Taart? ;)
Dit is een 3e en 4e jaars Analytische Chemie INHOLLAND Alkmaar onderonsje :)

Berichten: 1.153

Re: Felicitaties

rwwh schreef: Ik heb het gevoel dat er iets aan mij voorbij gaat.... :P Red bull? Neuscellen? Harrie? Taart? ;)
Wat maakt het uit? Het enige dat ik hoor is "taart"... Afbeelding

... en iemand die het hele Chemieforum.nl team op taart wil trakteren krijgt per definitie gelijk :)
Discriminatie!!! ik wil ook taart, ijstaart!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: Felicitaties

rwwh schreef: Ik heb het gevoel dat er iets aan mij voorbij gaat....  :P Red bull? Neuscellen? Harrie? Taart?  ;)
Dit is een 3e en 4e jaars Analytische Chemie INHOLLAND Alkmaar onderonsje :)
Discriminatie!!! Ik wil ook taart, ijstaart! :)

Berichten: 111

Re: Felicitaties

In dat geval wil ik ook taart en bier, ijskoud bier.....veel taart en veel ijkoud bier

Berichten: 778

Re: Felicitaties

rwwh schreef: Ik heb het gevoel dat er iets aan mij voorbij gaat....  :P Red bull? Neuscellen? Harrie? Taart?  ;)
Dit is een 3e en 4e jaars Analytische Chemie INHOLLAND Alkmaar onderonsje :)
Discriminatie!!! Ik wil ook taart, ijstaart! :) :)

Berichten: 243

Re: Felicitaties

Geen ideewaar het over gaat, en het is niet voor mij bedoeld, maar hoorde ik iemand bier zeggen ?? ;)

Berichten: 337

Re: Felicitaties

mooimooi mijn onderzoekje was dus toch interessant, alhoewel vrijwel alleen over optimalisaties van methoden ging ;) .

Maargoed Roxy, het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog niet van je af ben nu je in het herseninstituut stage komt lopen, haha. Elke plek waar ik ben kom je mij achterna :P Kom je er straks ook werken, ga je ook promoveren??? :)

Berichten: 111

Re: Felicitaties

We wijken van het belangrijkste onderwerp af, wannneer en waar krijgen wij, de mensen die dit allemaal moeten lezen, TAART (en bier)!!!!!!!!!!!

PS JeroenC kijk niet met mij mee (ga achter je eigen pc zitten) en haal die hand weg

Berichten: 159

Re: Felicitaties

TAART ja want ik was jarig :) en Harrie ook :) maar het maakt niet uit want iedereen hier heeft de taart gemist. Bier is op 30 juni van half drie tot zes in de C-kantine (u komt toch ook?).

mijn onderzoekje was dus toch interessant, alhoewel vrijwel alleen over optimalisaties van methoden ging
Hmm ja maar een presentatie waar het woord 'neuron' in voorkomt is per definitie vele malen interessanter dan.. het online meten van toxische metalen... eeh ik bedoel het HPLC-en van vet :)

Het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog niet van je af ben nu je in het herseninstituut stage komt lopen (...) Elke plek waar ik ben kom je mij achterna
Ik loop mijn (...) neus achterna ;) Btw het was een onafhankelijke beslissing.

En oh trouwens ook nog, ik weet niet hoe het nu zit, maar die HPLC stond wel ergens heel erg in een heel alleen hoekje verstopt (of dat nu een voor- of nadeel is...), dus wat dat betreft achter je aan lopen. Ik zou zeggen dat toeval niet bestaat, is vast wel ergens goed voor.. maar dat is niet chemisch en zal ook door de meesten hier niet begrepen worden dus :P

Ik zei eens tegen Harrie van: wat hoor ik nu kan je ook Dr. worden zonder Drs. te zijn, en toen zei hij dat dat misschien toch niet zo makkelijk was, [knip]. Maarem als dat dus kan.. dan zie ik niet in waarom ik niet 2 jaar geld zou verdienen in plaats van in 3 jaar master of neuroscience te worden, met hetzelfde vooruitzicht om te promoveren... dussem.. grote kans dat ik ook daar ga werken dan.

Als ze me willen tenminste.

*edit:

nog niet van je af ben
excusez-moi val ik je lastig ofzo

Jorim: Zet dat nog maar ff niet online ;)

*Edit:

oow is dat een geheimpje.. sorry, [knip] ;)

Berichten: 337

Re: Felicitaties

Neenee ROxy, zo is het helemaal niet. Ik vind het alleen frappant dat ik je overal tegenkom, daarnaast heb ik altijd de neiging te provoceren.. No offence dus, sterker nog, neurobiologie rules dus blij dat je 'erbij' bent ;)

Reageer