[elektriciteit] probleem met een ontwerp voor universiteit

Moderator: physicalattraction

Berichten: 4

[elektriciteit] probleem met een ontwerp voor universiteit

Dag iedereen.

Ik ben student handelswetenschappen, en voor een bepaald vak moeten we een innovatief product ontwerpen en op de markt brengen. Nu hebben we iets uitgedokterd, maar we weten niet hoe het elektronisch in elkaar moet steken. We hebben 5 6Volt motoren nodig, die in parallelschakeling moeten staan Verder moet er een schakelaar in de kring. We zouden graag met een herlaadbare batterij werken. Nu is mijn vraag: hoe moet dit allemaal werken.

alvast bedankt,

Paski

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: [elektriciteit] probleem met een ontwerp voor universiteit

Hoe het moet werken is jouw beslissing. Vervolgens is de vraag, hoe moet je het schakelen/bouwen, zodat het werkt zoals jij dat wilt

Dus als we niet weten wat je wilt (wat die motoren wanneer moeten doen) kunnen we ook niet meehelpen om te bedenken hoe dat zou moeten.....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 4

Re: [elektriciteit] probleem met een ontwerp voor universiteit

wel het zou moeten werken met een herlaadbare batterij, die 5 motoren van 6v in parallel kan aandrijven. Ik ken niet veel van elektriciteit, dus alle hulp is welkom. Als je vragen hebt omtrent gegevens , stel ze gerust! Ik zou moeten weten welke batterij we moeten gebruiken. De motoren dienen om vibratie te creëren, we maken een soort massageproduct

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: [elektriciteit] probleem met een ontwerp voor universiteit

Laat ik mijn vraag dan anders schrijven: is het alleen maar de bedoeling dat die 5 motoren tegelijkertijd gaan draaien en weer stoppen, dit alles bepaald door de stand van één schakelaar?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...