Prenten

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 851

Prenten

Ik weet dit zou eventueel in een ander topic passen, maar toch ook niet. :)

Weet iemand waar of heeft iemand leuke prenten over of van chemie, want ik wil een leuk plaatje op mijn labjas zetten, maar kan met google niet echt iets van mijn gading vinden.

Iemand???

PS Jorim ik heb ook overwogen om het teken van chemieforum te doen, maar weet dat nog niet zeker :)
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Prenten

Hier kan je eens rondkijken en anders zeker voor het Chemieforum.nl logo gaan. :)

Elbert heeft wel een mooie labjas versie :)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Prenten

Toen ik studeerde (aj, opa vertelt hoor...) hadden we daar gewoon zwarte viltstiften voor.... :)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 14

Re: Prenten

zo doen wij dat nog steeds.... :)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Prenten

Op het HD gebruiken ze nog steeds zwarte stiften :)

Werkt prima, maar misschien zijn ze dit jaar aan het moderiseren :)

MvG Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Prenten

Ik kan inderdaad ook wel een stift pakken (liever blauw dan zwart :) ) maar dat vind ik zo saai, daarom maak ik liever een strijksticker.
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Reageer