ICP-cursus

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 36

ICP-cursus

Hoi allemaal,

Ik ben net afgestudeerd aan de MLO en ben gelukkig aan het werk bij een bedrijf.

Ik werk hier met 2 ICP's en ondanks dat ik wel theorie en praktijkervaring heb, zou ik best wel een cursus willen volgen om mijn kennis te vergroten

Ik heb al op internet gezocht onder ICP+chemie+cursus, maar daar vind ik 2 hits, waarvan er 1 in Emmen (Avansplus) zit en de ander in Begië (PE).

Ik heb gehoort dat er dichter bij mij ook cursussen werden gegeven en zou graag willen weten waar en hoe ik aan informatie kom.

Ik woon in de regio van Rotterdam.

Bij voorbaat dank

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: ICP-cursus

Heeft de leverancier van de apparatuur geen cursussen?

Mag ik zo onbeleefd zijn te vragen waar je werkt? Ik ken iemand die vroeger ICP deed bij Caleb Brett in die buurt....

Gebruikersavatar
Berichten: 160

Re: ICP-cursus

Zoek HIER maar eens. De ICP-cursus wordt in Delft gegeven. Is dat dichtbij genoeg?

Berichten: 36

Re: ICP-cursus

Bedankt in ieder geval voor de snelle responses,

Ik werk in Delfgauw (dicht bij Delft) Bij Groen Agro Control. Calleb Brett is mij bekent heb daar alleen nooit gewerkt. Perkin Elmer is de leverancier en die zit in België

Ik was inderdaat naar zoiets op zoek als dat Karl heeft gelinkt. Hartstikke bedankt.

Als er nog andere mogelijkheden zijn hoor ik ze zowiezo nog graag (vergelijking is nooit weg).

Reageer