artikel on-line

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1.153

artikel on-line

Hoi, ik weet niet precies waar ik het moest plaatsen.

Maar omdat ik al een tijdje hier actief ben en jullie misschien afvragen wat ik nou precies voor werk doe...mijn eerste artikel is on-line.

bij Analytical Biochemistry. Het is nog niet gecorrigeerd, dus hij is nu nog te vinden onder "articles in press"

Groeten

Jeroen

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: artikel on-line

Gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: artikel on-line

Gefeliciteerd Jeroen!!!!

Dit is voor een onderzoeker heel belangrijk. En volgens mij is anaytical biochemistry ook een hoog genoteerd vakblad. Goed werk verricht de laatste tijd. Als ik tijd heb ga ik het artikel nog wel opzoeken. Kun je misschien hier een pdf link plaatsen als het artikel gepubliceerd is. [-X

MvG Ron

Berichten: 311

Re: artikel on-line

Gefeliciteerd [-X .

Netjes hoor, van een analyse van 2 dagen naar 100 minuten. Die 'miniaturization' van de techniek is dan ook een deel van je PhD?

(Ik ging er maar vanuit dat je volledige naam Jeroen Carol is en je van de Vrije Universiteit Amsterdam bent? Anders heb ik de verkeerde globaal gelezen.)

Berichten: 2.399

Re: artikel on-line

Hey Jeroen,

Gefeliciteerd! Gaaf, ik heb je artikel nog niet gelezen maar dat ga ik vanavond doen (andere tijdzone he) [-X

Leon

Berichten: 125

Re: artikel on-line

En volgens mij is anaytical biochemistry ook een hoog genoteerd vakblad.
De citatie index voor Anal Biochem is 2.174

Desalniettemin, publikatie is publikatie. Gefeliciteerd.

Berichten: 337

Re: artikel on-line

Ik moet zeggen, ik vind het een elegante methode, een geautomatiseerd systeem dat specifiek eiwitten kan aantonen. Inhoudelijk gezien vindt ik de vergelijking met PCR een typisch appels met peren verhaal, met veel pro's en cons voor beide technieken. Daarnaast gaan gevoelsmatig mij alle haren overeind staan, ALWEER terrorisme [-X .

Anyhow, chapeau! je hebt reden om trots te zijn!! Afbeelding

Berichten: 243

Re: artikel on-line

Proficiat JeroenC, ziet er goed uit !

Berichten: 1.153

Re: artikel on-line

Gideon schreef: Ik moet zeggen, ik vind het een elegante methode, een geautomatiseerd systeem dat specifiek eiwitten kan aantonen. Inhoudelijk gezien vindt ik de vergelijking met PCR een typisch appels met peren verhaal, met veel pro's en cons voor beide technieken. Daarnaast gaan gevoelsmatig mij alle haren overeind staan, ALWEER terrorisme  [-X .

Anyhow, chapeau! je hebt reden om trots te zijn!!  Afbeelding
ik zeg toch dat het een methode is die naast de bestaande kan/zal gaan werken.

en tja....terrorisme....mijn werk....niet precies...maar puur tegen maatregelen.

Reageer