HPLC en vitamines

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 14

HPLC en vitamines

Hoi,

ik moet vr Organische scheidingstechnieken een werkje maken over wateroplosbare vitamines. Het zit al in een ver gevorderd stadium mr ik mheb nog problemen met 2 vragen waar ik geen oplossng over vind op internet. Mss kunnen jullie me helpen.

1) Hoe gebeurt de extractie van wateroplosbare vitamines uit voeding??

2) Kwalitatieve en kwantitatieve bepaling ervan? (ik zou een grafiekske moete vinden ofzo waar ik, na een HPLC, de vitamines in zie. Met pieken ofzo en weet welke pieken welke vitamines zijn)

Alvast bedankt vr jullie hulp

Berichten: 60

Re: HPLC en vitamines

Wat heb je wel al? Volgens mij is dit het hele onderzoek. Niet?

Berichten: 2.399

Re: HPLC en vitamines

Dit lijkt me typisch een opdracht om eens in de wetenschappelijke literatuur te duiken. Ben je bekend hier mee?

Berichten: 14

Re: HPLC en vitamines

Ik heb al heel wat. Werkje hoefde niet meer dan 8 pgs te zijn en heb er al zeven. We kregen als opdracht Wateroplosbare vitamibnes en daar wat vraagjes bij. Een ervan is De kwalitatieve en kwantitatieve bepaling. En een ander de extractie van wateroplosbare vitamines uit voeding. Ze zei dat er een globale kort manier was om deze te beschrijven. En ik zou heus niet vrage om heel men werk te make 8-[

Hetgeen ik al het is. Wat zijn weteroplosbare vitamines. UItleg over de wateroplosbare vitamines. Scheiding van de wateroplosbare vitamines. En een SOP Standard Operating Procedure ( wat het belangrijkste was)

Reageer