Springen naar inhoud

- - - - -

Het Element (beurs in Ede)

• Log in om te kunnen reageren

Jantine_CF

Jantine_CF

• Chemieforum.nl erelid
  • 485 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 november 2005 - 13:36

www.hetelement.nl

Het Element - 17 november 2005
"Het Element" is de landelijke manifestatie voor professionals in de chemie, life sciences, laboratorium- en procestechnologie.
Dit jaarlijks terugkerende evenement is een nieuw initiatief van de beroepsvereniging KNCV en het vakblad C2W.

Programma
Op deze dag presenteren universiteiten, onderzoekscentra en bedrijven hun laatste innovaties en doorbraken via lezingen, workshops, films, exposities, presentaties en debatten. Uit dit afwisselende programma stelt de bezoeker zelf zijn programma samen.

Op de BedrijvenExpo, het kloppende hart van Het Element komen de bezoekers in direct contact met de bedrijven en instellingen die hun laatste producten, loopbaanmogelijkheden of researchontwikkelingen presenteren.

Wie gaat hierheen?? Ik misschien wel, zit er toch vlakbij!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

McSnarf

McSnarf

• >100 berichten
  • 184 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 november 2005 - 13:47

Mijn prakticum begeleider krijgt een leuke prijs daar, dus ik denk dat ik ook wel even kom kijken...

Jantine_CF

Jantine_CF

• Chemieforum.nl erelid
  • 485 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 november 2005 - 13:50

ik heb me zojuist ingeschreven :)

dat is dan E17,50.... :)

:oops:

rwwh

rwwh

• >5k berichten
  • 6847 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 05 november 2005 - 21:17

Ik ga ook. Nog erger: ik moet als er geen file is anderhalf uur rijden, en de algemene ledenvergadering van de KNCV is al om 9:00.... En dan is er dus wel file, en zal ik voor 6:00 wel van huis moeten....

De meeting is een beetje raar. Voor de standaard 20 euro kun je bijna niets bijwonen, alleen de commerciele presentaties. Als je iets wilt doen is het nog eens 20 euro. En het diner is nog eens 60; dat laatste laat ik maar voor wat het is.... Naast 113 euro lidmaatschap begint de KNCV dus behoorlijk naar mijn portemonnee te happen....

Zullen we afspreken dat we allemaal in ons Chemieforum.nl T-shirt komen? Ach nee, jammer, dat is er nog niet.... :)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures