Gezocht : Chemieboeken van de Heron Reeks

Moderator: ArcherBarry

Berichten: 15

Re: Gezocht : Chemieboeken van de Heron Reeks

Een serie leerboeken samengesteld onder auspicien van de stichting adviescentrum laboratoriumopleiding

Momenteel zoek ik nog steeds deze boeken :

HERON BIBLIOTHEEK

1)Inzicht in de chemie

2)Inleiding tot de chemie

3)Elementaire microbiologie

4)Organische chemie vraagstukken en uitwerkingen

5)Systematische organische chemie

Als u één of meerdere boeken uit deze lijst hebt, zou ik het graag hebben dat u me een e-mailtje stuurt.

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: nog een topic openen is niet nodig, posts samengevoegd</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 15

Re: Gezocht : Chemieboeken van de Heron Reeks

Een serie leerboeken samengesteld onder auspicien van de stichting adviescentrum laboratoriumopleiding

Momenteel zoek ik nog steeds deze boeken :

HERON BIBLIOTHEEK

1) Elementaire microbiologie

2) Organische chemie vraagstukken en uitwerkingen

3) Systematische organische chemie

Als u één of meerdere boeken uit deze lijst hebt, zou ik het graag hebben dat u me een e-mailtje stuurt.

Berichten: 15

Re: Gezocht : Chemieboeken van de Heron Reeks

Een serie leerboeken samengesteld onder auspicien van de stichting adviescentrum laboratoriumopleiding

Momenteel zoek ik nog steeds deze boeken :

HERON BIBLIOTHEEK

1) Elementaire microbiologie

2) Organische chemie vraagstukken en uitwerkingen

3) Systematische organische chemie

Als u één of meerdere boeken uit deze lijst hebt, zou ik het graag hebben dat u me een e-mailtje stuurt.

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: in plaats van een nieuw topic te openen met dezelfde vraag kun je beter je oude topic nog een keer onder de aandacht brengen.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 2

Re: Gezocht : Chemieboeken van de Heron Reeks

Hey mensen,

Ik heb nog een aantal chemieboeken waar ik van af wil, heb ook nog een aantal boeken uit de Heron reeks:

Veiligheid in het laboratorium, kramers-pals

Natuurkunde voor het HLO Deel 1 en 2, de geus

Chemometrie, Andries

Alles paperback.

Ik heb ze op Bol.com staan, dus als er iemand geïnteresseerd is?

Bol.com aanbod

Daar vindt je mijn aanbod.

Aju,

Niels

Reageer