Favoriete muziek

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 328

Re: Favoriete muziek

Jorim FM?
Gelukkig niet!! :) 8-[

Dan zou ik de hele dag U2, Jorge Ben Jor, Bajofondo Tango Club en Ramiro Musotto horen. Dan zou ik nog gekker van worden. :D Nou U2 is wel goed, alleen niet de hele dag.

Berichten: 2.399

Re: Favoriete muziek

JeroenC schreef:
Napoleon1981 schreef:
JeroenC schreef: mijn echte favoriet is : FAITHLESS

niks gaat boven deze bijna "goddelijke" muziek.

Maar verder luister ik naar alles.
Kijk met jou kan ik praten :)

Heb je ze wel eens LIVE gezien? Dan ga je echt helemaal uit je plaat :D . Verder ben ik ook een enorme fan van The Boss (Bruce Springsteen).
Ja ik heb ze live gezien 6 keer nu. De laatste 3 keer bij CD presentatie's van de nieuwe albums met 50 man in een kleine zaal om daarna lekker aan de bar te kletsen met Rollo, Maxi Jazz, Aubrey en Sister Bliss. Was zeer gezellig.
8-[ Goed you are the man!

Volgende keer mail je mij even en zijn we met 51 man

Berichten: 857

Re: Favoriete muziek

rwwh schreef: Nee hoor. Het is juist leuk om een paar uur in een goede winkel te gaan zitten luisteren naar 3 of 4 verschillende uitvoeringen van hetzelfde werk, en er dan één uit te kiezen die je aanspreekt. Of naar een radioprogramma als discotabel te luisteren waarin ze verschillende uitvoeringen bespreken. Heb je zelf nog nooit gehad dat je een gecoverd nummer beter vond dan het origineel? Eigenlijk kun je bijna alle klassieke muziek zien als covers.....

En als je echt het "origineel" wilt horen: dan ga je toch naar een concert waar de componist in de zaal zit? Niet lachen, ik ben ooit bij een wereldpremiere van een stuk van John Adams geweest dat door hemzelf werd gedirigeerd. Er zijn ook voldoende oudere (vroeg 20e eeuwse) componisten waarvan nog opnamen zijn, hoor!
Ik duidde natuurlijk op stukken van Beethoven en Bach.

Maar natuurlijk heb ik wel eens dat een cover veel mooier is dan het origineel maar dan heb ik beide versies gehoord. erg inteHet had mij wel interessant geleken als de versies van de meesters zelf op cd stonden maar helaas. Hopen op een tijdreizen?? :)

Maar All Along The Watchtower is een origineel van Bob Dylan maar Jimi Hendrix heeft er zoiets geniaals van gemaakt. Zo ook het nummer Where Did You Sleep Last Night van Leadbelly. Nirvana heeft deze gecoverd en dit is zo een geweldige cover.
QUOTE (JeffreyButer @ wo 23 november 2005 om 18:58 uur)

Blood for Blood is echt te hard hoor  ...

Ik heb de cd Outlaw Anthems van hun. Wat is dat ongelovelijk hard

Vind je dat al hard? 

Dan zou ik maar niet naar Slayer luisteren. 

Van mij mag het ook wel een beetje hard, af en toe een normaal liedje tussen is ook wel ok. Maar ik loop nu stage bij Philips in Nijmegen en daar hebben ze yorin fm ofzoiets (weet ik veel welke zender) opstaan. En daar draaien ze de hele dag dezelfde liedjes. Ik hoor alleen maar Madonna en Robbie Williams. Ik word GEK!!
Ik heb Slayer wel eens gehoord maar dat is nog rustig vergeleken met Mayhem..Een klasgenoot van me luisterde dat..Dat was echt te satanistisch en zo enorm ziek.

Maar je hebt gelijk dat Yorin fm best wel stom is. Bij mijn vakantiewerk doe ik het van ellende uit. De hele dag Phill Collins enzo. Voor een keer wel geinig maar als ik op het laatst de nummers mee kan zingen, is het voro mij zeer snel afgelopen 8-[

Geef mij maar Nirvana of Iron Maiden....SCREAM FOR ME :D

Berichten: 89

Re: Favoriete muziek

Mwoa geef mij maar wat stevigs

Pantera

Testament

Iced Earth

Metallica

Opeth

Finntroll

Arch Enemy

After Forever

Guano Apes

Godsmack

Manowar

Megadeth

Black Label Society

Black Sabbath

Bon Jovi

U2

Soilwork

Children Of Bodom

Dimmu Borgir

Slayer

Anthrax

dus :)

Berichten: 89

Re: Favoriete muziek

JeffreyButer schreef:
rwwh schreef: Nee hoor. Het is juist leuk om een paar uur in een goede winkel te gaan zitten luisteren naar 3 of 4 verschillende uitvoeringen van hetzelfde werk, en er dan één uit te kiezen die je aanspreekt. Of naar een radioprogramma als discotabel te luisteren waarin ze verschillende uitvoeringen bespreken. Heb je zelf nog nooit gehad dat je een gecoverd nummer beter vond dan het origineel? Eigenlijk kun je bijna alle klassieke muziek zien als covers.....

En als je echt het "origineel" wilt horen: dan ga je toch naar een concert waar de componist in de zaal zit? Niet lachen, ik ben ooit bij een wereldpremiere van een stuk van John Adams geweest dat door hemzelf werd gedirigeerd. Er zijn ook voldoende oudere (vroeg 20e eeuwse) componisten waarvan nog opnamen zijn, hoor!
Ik duidde natuurlijk op stukken van Beethoven en Bach.

Maar natuurlijk heb ik wel eens dat een cover veel mooier is dan het origineel maar dan heb ik beide versies gehoord. erg inteHet had mij wel interessant geleken als de versies van de meesters zelf op cd stonden maar helaas. Hopen op een tijdreizen?? :)

Maar All Along The Watchtower is een origineel van Bob Dylan maar Jimi Hendrix heeft er zoiets geniaals van gemaakt. Zo ook het nummer Where Did You Sleep Last Night van Leadbelly. Nirvana heeft deze gecoverd en dit is zo een geweldige cover.
QUOTE (JeffreyButer @ wo 23 november 2005 om 18:58 uur)

Blood for Blood is echt te hard hoor   ...

Ik heb de cd Outlaw Anthems van hun. Wat is dat ongelovelijk hard

Vind je dat al hard?

Dan zou ik maar niet naar Slayer luisteren.

Van mij mag het ook wel een beetje hard, af en toe een normaal liedje tussen is ook wel ok. Maar ik loop nu stage bij Philips in Nijmegen en daar hebben ze yorin fm ofzoiets (weet ik veel welke zender) opstaan. En daar draaien ze de hele dag dezelfde liedjes. Ik hoor alleen maar Madonna en Robbie Williams. Ik word GEK!!
Ik heb Slayer wel eens gehoord maar dat is nog rustig vergeleken met Mayhem..Een klasgenoot van me luisterde dat..Dat was echt te satanistisch en zo enorm ziek.

Maar je hebt gelijk dat Yorin fm best wel stom is. Bij mijn vakantiewerk doe ik het van ellende uit. De hele dag Phill Collins enzo. Voor een keer wel geinig maar als ik op het laatst de nummers mee kan zingen, is het voro mij zeer snel afgelopen :)

Geef mij maar Nirvana of Iron Maiden....SCREAM FOR ME 8-[
Mwoa Phil Collins kan nog.

Gelukkig heb ik op mijn werk

genoeg tijd om mijn muziek te draaien als

er geen klanten zijn.

Hihi ikk heb Maiden gezien op Graspop 2005

Oops die ben ik vergeten in mijn lijstje te zetten

maar ze waren enorm vet ;)

Oja Lacuna Coil ontbreekt nog en Axel Rudi Pell

en J.B.O.

Berichten: 857

Re: Favoriete muziek

@ MetalHeart:

wat vond je van de setlist van deze tour?

Ik vond het echt geweldig. Ik heb nummers LIVE van de albums gehoord toen ik nog niet eens geboren was...Hoe Freaky? ;)

Maar ik was zo enorm blij dat ze The Phantom Of The Opera, Remember Tomorrow, Where Eagles Dare, Prowler en Revelations hebben gespeeld. En het klinkt zoveel beter dan op de albums. Zoveel voller en zo ontzettend hard. Maar het mooiste vond ik hoe makkelijk alle gitaristen de solo's er uit gooiden. Dat was zo mooi om te zien.

En het decor was ook zo geweldig met die enorme Trooper vlag en ook die Duivel tijdens The Number Of The Beast en op het allerlaatst die enorme 3 meter hoge Eddie die met Janick ging klooien.

Echt onvergetelijk..In Maart gaan ze de studio weer in dus weer een nieuwe tour :) :) ..dus raad eens wie erbij is 8-[

Echt een aanrader voor alle rock liefhebber..Ga naar een concert van Iron Maiden.

Berichten: 89

Re: Favoriete muziek

Jah kvond t echt wel goed :)

Owkeej dan zie k je mssn bij hun volgende tour!

Mja kga sowieso weer naar graspop

Is echt super daar!!

Ik ga verder met leren :)

Buhbaaj

Berichten: 8

Re: Favoriete muziek

Eluveitie... beste band ooit... folkmetal uit zwitserland! verder veel metal, afgewisseld met wat rustige rock of hiphop (eminem bijvoorbeeld) of (de echte, geen DENGDENGDENG) hardcore

Berichten: 159

Re: Favoriete muziek

HEEEJ CCR zag ik ergens,

creedence rockt en is NIET fout!!

Jefferson Airplane is ook erg leuk.

Depeche Mode,

Tool,

A Perfect Circle,

Rammstein,

Doe Maar,

SOAD,

Queen,

The Cramps zijn ook aardig.

Berichten: 89

Re: Favoriete muziek

Eluveitie... beste band ooit... folkmetal uit zwitserland! verder veel metal, afgewisseld met wat rustige rock of hiphop (eminem bijvoorbeeld) of (de echte, geen DENGDENGDENG) hardcore
Finntroll en Ensiferum zijn ook vetjes :)

Re: Favoriete muziek

The Streets, 4Hero, Franz Ferdinand, Audio Bully, J.S. Bach, Stravinkskee, Ravel, the Exploited, DJVT, ,,,,

osc.

YR

Berichten: 485

Re: Favoriete muziek

Ierse muziek (he wouter en jorim :eusa_sick: )

Berichten: 636

Re: Favoriete muziek

zal k ook nog maar even wat neerzetten dan.

k heb laatst cd van james blunt gekocht. heel lekker om naar te luisteren.

k luister ook naar Bleach, Rebecca St. James, Paul Colman Trio en La Rue. Allemaal beetje christelijke rock, maar ook heel leuk.

Mn vader heeft nogal wat cd's van celtic en die vind k ook wel leuk om te horen. is eigenlijk niet veel dat k echt niet mooi vind.

zelf speel k ook nog keyboard en dat is vaak nog wel beetje klassiek. heb dus hele brede muzieksmaak :eusa_sick:

Berichten: 65

Re: Favoriete muziek

Luigi Boccherini

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.919

Re: Favoriete muziek

Ierse muziek (he wouter en jorim  :P )
*zucht* daar ga ik niet op in :P

Mensen, jullie muzieksmaak hier neerknallen is best leuk hoor, maar vertel er ook even wat bij, dat maakt het zo leuk. Dat je houdt van band X is best, maar juist waarom maakt zo'n topic veel leuker! :eusa_sick:

Reageer