[Economie] Een offerte maken voor een klant van een hotel.

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer

[Economie] Een offerte maken voor een klant van een hotel.

Kan iemand mij aub helpen.

Ik ben bezig met een project. Het project gaat over een nieuw bedrijf opzetten namelijk een hotel.

Maar nu ben ik bezig om een offerte te maken en nu vragen ze dit van me:

Uitvoeringsvoorwaarden -> Beschrijf wat de klant van ons mag verwachten. Geef bijvoorbeeld aan dat wij alles zullen geven om dit project tot een succes te leiden. Vertel over goede samenwerking en planning.

Kan er alsjeblieft iemand met goede voorbeelden komen. Ik zal het echt heel zeer op prijs stellen.

Edit Mod(StrangeQuark): Vet gedrukt schreeuwen is niet nodig, en ik heb je topic titel verandert zodat het wat duidelijker is wat je wil. Alle topics zouden namelijk kunnen beginnen met: kan iemand mij helpen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: [Economie] Een offerte maken voor een klant van een hotel.

Als ik het zo lees lijkt het erop dat je een brief moet schrijven die je offerte begeleidt, waarin je jezelf (je bedrijf) aanbeveelt bijvoorbeeld met aan te duiden dat je al eerder zoiets hebt gedaan met goede resultaten, dat je bedrijf ervaring heeft met correcte planningen, goede samenwerking met opdrachtgevers etc. Slijmslijm maar niet te overdreven....

Uitvoeringsvoorwaarden zouden misschien kunnen zijn wanneer je met het project zou kunnen starten, hoe lang je er over gaat doen, maar dat je jezelf indekt voor tegenzittende weersomstandigheden, tussentijdse prijsstijging van grondstoffen, vaststelling kosten meerwerk, etc, kortom, de kleine lettertjes..... RAW-bestek???
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer