Springen naar inhoud

aspirine


  • Log in om te kunnen reageren

#1

rense

    rense


  • 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 december 2005 - 10:46

ik ben de laatste weken bezig geweest met het maken van een aspirine...maar nu is de aspirine licht rose geworden...kan iemand mij zeggen hoe het komt dat het licht rose is geworden??

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

#2

Apotheker

    Apotheker


  • >100 berichten
  • 158 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 december 2005 - 12:52

waarschijnlijk vervuiling met ijzerionen. Hierdoor onstaat er een sterk gekleurd complex dat varieert -afhankelijk van de concentratie- van lichtroze tot dieppaars.





0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures