Springen naar inhoud

Multicomponent analyse

• Log in om te kunnen reageren

Aleyna

Aleyna

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 december 2005 - 23:01

Hoi,

Op school zijn wij bezig met een experiment waarbij we gebruik maken van een multicomponent analyse. Maar mijn vraag is nu wanneer kan gebruik gemaakt worden van deze methode en wanneer niet.
Ik wil ook nog het verschil tussen molaire extinctiecoefficient en specifieke extinctie vragen? Wanneer moet ik molaire extinctiecoefficient en specifieke extinctie gebruiken en kan ik bij multicomponent analyse gebruik maken van beide?
Ik weet dat ik bij multicomponent analyse gebruik moet maken van een kwartscuvet alleen weet ik niet waarom dit noodzakelijk is?

Dit zijn mijn vragen ik heb ze overal gezocht maar ik kon niet echt duidelijke antwoorden vinden. Ik zou het heel erg fijn vinden als er mensen zijn die mij verder zouden kunnen helpen.

Alvast bedankt !!!
All we can learn from history is that we can't learn from history...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

*_gast_Gerard_*

• Gast

Geplaatst op 13 december 2005 - 23:06

Hallo Fatma,

Bovenin zit een knop met zoeken, gebruik deze eens en type dan multicomponent analyse in en je krijgt topics die je al een eind op weg kunnen helpen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures