Springen naar inhoud

Sneeuw!

• Log in om te kunnen reageren

epiphonix

epiphonix

• >250 berichten
  • 915 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 december 2005 - 19:57

Hoi,

Nu de winter voor de deur staat wil ik een witte kerst. Probleempje: het wil niet sneeuwen: dus ik wil zelf sneeuw maken.
Nu, ik heb al verschillende sneeuwmachines te koop zien staan, maar nu moet je daar toch van die "sneeuwvloeistof" bijkopen. Net als "rookvloeistof" bij een rookmachine vragen ze daarvoor wat ze willen. Ik kan begrijpen dat de olie die dient als rookvloeistof speciaal daarvoor ontwikkelt is. Maar sneeuwvloeistof lijkt mij verdacht veel op gewoon water hoor.
Ik vermoed wel dat het water is behandeld om de oppervlaktespanning te verlagen, maar dat moet te doen zijn met een eenvoudig afwasmiddeltje. Kan iemand me helpen hoe ik sneeuw moet maken want het is nog maar 10 dagen he 8-[

Alvast een witte kerst gewenst

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Napoleon1981

Napoleon1981

• >1k berichten
  • 2399 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 december 2005 - 03:39

Ik heb geen idee waar het wel uit bestaat, maar zeep als alternatief lijk me een zeer slecht plan. Ik denk dat zo`n machine dan in een bellenblaas machine veranderd.

Is die sneeuwvloeistof zo duur dan? Ik kan me voorstellen dat als je een comlpete machine aanschaft de sneeuwvloeistof maar een klein percentage van de totale kosten is. Ik zou gewoon gaan voor die vloeistof in dat geval, het is namelijk zonde je machine te verspelen door net iets goedkoper uit te willen zijn.

JeroenCV

JeroenCV

• >1k berichten
  • 1153 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 december 2005 - 08:18

je kan eens informeren bij een kunst ski baan hoe zij sneeuw maken.

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 16 december 2005 - 09:12

Misschien heb je iets aan deze link?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures