wetenschappelijke bladen en programmas

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 660

wetenschappelijke bladen en programmas

ik vroeg me af wat voor wetenschappelijke bladen jullie lezen en wat voor programmas je kijkt (als je het doet :P ) ik lees zelf de Quest en tja zoals er gezegd word

Quest lezers weten nu eenmaal meer...

ik heb er een hoop van geleerd en vind het een bijzonder interessant blad met goede onderwerpen.

en ik kijk vaak naar adam en jammy (mythbusters) en soms naar brainiacs als ik tijd heb (moet helaas vaak werken dan :eusa_sick: )

mvg kevin

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: wetenschappelijke bladen en programmas

Ehm ik lees C2W (via KNCV) en heb nog steeds een abbo op Kijk :eusa_sick: , verder is Natuurwetenschap en Techniek, De Ingenieur, Quest, Nederlandse Scientific American en EOS ook wel leuk zo nu en dan :P

En verder is alles op Discovery channel of National Geograpic goed :P

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: wetenschappelijke bladen en programmas

Ik lees enkel de C2W en soms koop ik een quest.

Meer tijd heb ik ook niet :eusa_sick:
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Berichten: 184

Re: wetenschappelijke bladen en programmas

C2W, Scientific American, de Ingenieur, en NW&T...

Berichten: 1.153

Re: wetenschappelijke bladen en programmas

om te zeggen dat ik C2W lees gaat wel erg ver...bladeren is het meer.

En verder natuurlijk vrijwel alle journals in mijn vakgebied. Daar krijg ik van de e-mailtjes met de inhoudsopgave (of inhoud opgave of inhoudenopgave met die nieuwe spelling weet je het ook nooit meer :eusa_sick: ) Die lees ik door een als het iets voor mij kan zijn lees ik die artikelen.

TV: NGC en discovery. Maar dan zelden, want thuis is geen werk...je moet ook wel eens rust nemen.

Berichten: 2.035

Re: wetenschappelijke bladen en programmas

Zelfde als Jeroen.... en aangezien het aantal relevante journals op mijn vakgebied de 30 wel overschrijdt, heb ik geen tijd voor andere 'bladen' :eusa_sick:

Stond trouwens laatst met mijn lelijke hoofd in C2W :P

Berichten: 311

Re: wetenschappelijke bladen en programmas

Mmmm... telt de Intermediair ook? Verder wil ik nog wel eens De Ingenieur lezen en natuurlijk literatuur in mijn vakgebied waar ik eigenlijk wel genoeg aan heb.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: wetenschappelijke bladen en programmas

Stond trouwens laatst met mijn lelijke hoofd in C2W :eusa_sick:
Bij welk artikel?

Wat ik natuurlijk nog vergeten was in Jules Unlimited, De Ontdekking en Hoe?Zo! :P

Berichten: 2.035

Re: wetenschappelijke bladen en programmas

The Herminator schreef: Stond trouwens laatst met mijn lelijke hoofd in C2W  :P
Bij welk artikel?
Nummer 18, pag. 5 :eusa_sick:

Reageer