leuk nieuwtje voor kncv leden

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 9

leuk nieuwtje voor kncv leden

Ik kreeg vandaag, ik ben kncv lid, een aanbieding voor hun collectieve ziekenkosten verzekering. Ik ben zelf al bij de ohra verzekerd, maar als ik het vergelijk scheelt het toch een euroo'tje of 10 per maand wat ik goedkoper uit ben (basis + uitbreiding) in vergelijking met hun individueel aanbod.

De prijs voor kncv collectieve zorgverzekering +/- 83 euro/maand. (als je per kwartaal betaald krijg je nog 1 % korting. Per jaar zelfs 3 % korting)

Misschien een idee'tje om over na te denken? :eusa_sick:

asmo26

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: leuk nieuwtje voor kncv leden

Ik kreeg hem ook. En mijn werkgever zorgt voor een contract bij CZ, de Rabobank bij Interpolis, Eigen Huis bij FBTO, en National Academic bij Menzis. Ik heb dus zo keuze uit 5 collectieve polissen.

De primaire prijs voor de basisverzekering is één ding, maar houd ook de goede aanvullende verzekeringen in de peiling. Misschien denk je nu dat je zonder een aanvulling kan, maar als je over 20 jaar wat minder gezond bent nemen ze je daar niet meer voor aan!

Let ook op waarvoor je gedekt bent als je in het buitenland bent: de basisverzekering dekt tot 100% van de NEDERLANDSE kosten. In de VS is zorg soms wel 4 of zelf meer keer duurder dan hier. Je moet met alleen basisverzekering dus altijd een reisverzekering afsluiten die de rest dekt! Misschien zelfs als je naar een camping in Frankrijk rijdt....

Het loont de moeite om verschillende polissen op de kritische punten te vergelijken.

Berichten: 857

Re: leuk nieuwtje voor kncv leden

Mijn vader heeft een aanbieding gekregen waar je dan 3 jaar aan vast zit. Kijk daar natuurlijk ook mee uit. Het eerste jaar zal de zorgverzekeraar dan lekker goedkoop zijn maar na dat jaar verhogen ze de prijzen en ben je de zo genaamde bok

Berichten: 36

Re: leuk nieuwtje voor kncv leden

Mijn vader heeft een aanbieding gekregen waar je dan 3 jaar aan vast zit. Kijk daar natuurlijk ook mee uit. Het eerste jaar zal de zorgverzekeraar dan lekker goedkoop zijn maar na dat jaar verhogen ze de prijzen en ben je de zo genaamde bok
bij prijsverhogingen kan je zowieso altijd vanaf, (als ze niet zijn aangekondigd van tevoren). Dus daar hoef je denk ik nogniet zo bang voor te zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: leuk nieuwtje voor kncv leden

Bij prijsverhogingen zul je er wel vanaf kunnen, maar waar ga je dan heen? Dat is een heel algemeen probleem! Aanvullende verzekeringen hoeven je niet te accepteren, dus bij wisseling zit je misschien ineens op basisniveau. Ik heb nog geen idee hoe dit in de praktijk gaat werken.

Reageer