[scheikunde] chemicals

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 1

[scheikunde] chemicals

hallo mensen

ik ben jori en moet een PO voor scheikunde maken.

Nou moet ik echter weten hoe groot chemicals zijn. Ook moet ik van stamcellen de maat weten.

Ik heb het al heel vaak geprobeert, maar mijn stnecils zijn te klein en onleesbaar.

Zou iemand mij misschien aan een link kunnen helpen waar alle maten en dergerlijke opstaan. Zelf kom ik er ook niet op internet uit

Ik hoop op een reactie

liefs jori

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: [scheikunde] chemicals

Hallo Jori, welkom op Chemieforum.nl!

Misschien begrijp ik je vraag verkeerd, maar wat bedoel je met "hoe groot chemicals zijn"? Chemicals is Engels voor chemicaliën, dus dat is geen vraag die wat zegt. Als je wil weten wat het formaat is, dat kan alles zijn van fracties van miljoensten meters tot, eigenlijk heel groot in het geval van bijvoorbeeld rubber of nylon.

Stamcellen zijn dacht ik niet veel groter of kleiner dan bijvoorbeeld spiercellen, dus enkele duizenden meters.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: [scheikunde] chemicals

Beryllium schreef: Hallo Jori, welkom op Chemieforum.nl!

Misschien begrijp ik je vraag verkeerd, maar wat bedoel je met "hoe groot chemicals zijn"? Chemicals is Engels voor chemicaliën, dus dat is geen vraag die wat zegt. Als je wil weten wat het formaat is, dat kan alles zijn van fracties van miljoensten meters tot, eigenlijk heel groot in het geval van bijvoorbeeld rubber of nylon.

Stamcellen zijn dacht ik niet veel groter of kleiner dan bijvoorbeeld spiercellen, dus enkele duizenden meters.
Ik hoop toch echt dat dat een dybvaud is

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: [scheikunde] chemicals

dus enkele duizenden meters.
Ik hoop toch echt dat dat een dybvaud is
:eusa_sick: :P ik bedoelde duizendsten...

Maar ik bedenk me nu ook dat ik een factortje 1000 te hoog zit, want het gaat dus om micrometers, dus zelfs miljoensten.

Sorry voor mijn slordigheid!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Reageer