Springen naar inhoud

Buitenland

• Log in om te kunnen reageren

lowertje

lowertje

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 januari 2006 - 20:08

Ik wil volgend jaar heel graag in het buitenlang stage gaan lopen. NIet belgie of duitsland ofzo, das geen uitdaging. Maar heeft iemand nog adressen of tips van bedrijven voor MLO stagaires??? Of ervaring die zo'n stage al eens gedaan heeft.
Want zo makkelijk is dit niet te vinden.
tnx

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jeffrey_Buter

Jeffrey_Buter

• >250 berichten
  • 857 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 11 januari 2006 - 10:25

www.wilweg.nl

kijk daar eens.

Veranderd door JeffreyButer, 11 januari 2006 - 10:26

Dante_CF

Dante_CF

• >250 berichten
  • 592 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 januari 2006 - 11:36

Ik wil volgend jaar heel graag in het buitenlang stage gaan lopen. NIet belgie of duitsland ofzo, das geen uitdaging. Maar heeft iemand nog adressen of tips van bedrijven voor MLO stagaires??? Of ervaring die zo'n stage al eens gedaan heeft.
Want zo makkelijk is dit niet te vinden.
tnx

Waarom is BelgiŽ geen uitdaging?
[-X

:lol:

oiio

oiio

• >100 berichten
  • 198 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 11 januari 2006 - 14:09

ja ... prabeer hier als buitelander maar eens door het papierwerk te komen zodat je hier stage kan lopen, DAT op zich is wss al een uitdaging hier :lol:

lowertje

lowertje

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 januari 2006 - 19:39

Ben niet anti belgie hoor. maar dat is bij mij de hoek om ongeveer. Het verre weg is voor mij meer een uitdaging en een durf. En zekers goed voor de taal, mn cv, n de ervaring!!

svennson

svennson

• >100 berichten
  • 107 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 januari 2006 - 21:08

Ben niet anti belgie hoor. maar dat is bij mij de hoek om ongeveer. Het verre weg is voor mij meer een uitdaging en een durf. En zekers goed voor de taal, mn cv, n de ervaring!!

opgelet daar he anti belg :lol: , ik zou graag naar nederland gaan voor me stage daar is veel meer onderzoek dan hier (muv leuven dan)

lowertje

lowertje

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 januari 2006 - 18:40

opgelet daar he anti belg , ik zou graag naar nederland gaan voor me stage daar is veel meer onderzoek dan hier (muv leuven dan)

en is belgie dan goed om daar stage te gaan lopen??? Nederlandse bedrijven hebben veel te bieden. hoe zit dat daro.. als je al liever naar nederland gaat.

oiio

oiio

• >100 berichten
  • 198 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 13 januari 2006 - 21:11

"muv leuven dan"

/maakt rondedansje
lang leve leuven :lol:

Dante_CF

Dante_CF

• >250 berichten
  • 592 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 januari 2006 - 21:33

bah Leuven

Gent is velen beter

Geplaatste afbeelding

Leathaface

Leathaface

• 0 - 25 berichten
  • 12 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 oktober 2006 - 22:42

Ben naar Suriname geweest voor mijn 3e jaars stage. Maar dat is op de HLO.

m'loes

m'loes

• 0 - 25 berichten
  • 23 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 oktober 2006 - 10:29

Bij ons op school gaan de MBO-ers eens per jaar met een groep van ongeveer 4 studenten naar Kenia toe. Misschien kun je informeren hoe ze dit doen.

Dit is het ROC in Eindhoven. Ik zit zelf op de HBO vorm hiervan, dus ik weet helaas niet precies bij wie je moet zijn. Maar als je interesse hebt kan ik wel informeren voor je.

Groetjes
Marloes

Kirihitiana

Kirihitiana

• 0 - 25 berichten
  • 19 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 maart 2007 - 15:35

Vraag aan leraren of kennisen in hetzelfde vak of die contacten hebben in het buitenland, misschien via internationale samenwerking. M'n stage later dit jaar heb ik via familie in het buitenland (Nieuw Zeeland). Meestal werkt mond-op-mond reclame het beste, ook in dit geval.

Ook kijken op internet sites van bedrijven in het buitenland en gewoon er op los emailen. :oops:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures