Springen naar inhoud

stageverslag en slagen voor de MLO

• Log in om te kunnen reageren

Groove

Groove

• >100 berichten
  • 112 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 12 januari 2006 - 12:45

Stel dat ik de stage goed heb afgerond bij het bedrijf, kan de school dan nog roet in het eten gooien? Zoniet, als ik de stage goed heb afgerond en het stageverslag niet heb ingeleverd kan ik dan alsnog zakken?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

JeroenCV

JeroenCV

• >1k berichten
  • 1153 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 januari 2006 - 12:48

Dat hangt helemaal van de eisen die de examencommissie heeft gesteld af.

Als er staat dat je bv. de punten uit je 2de jaar max 3 jaar mag laten staan (dus 3 jaar geldig zijn) en je in je 3de jaar door wat voor een reden dan ook 2 jaar uit roelatie bent geweest, kan het voorkomen dat sommige punten uit je 2de jaar niet meer geldig zijn.

In principe krijg je je bul als je alle vakken op een geldige manier hebt gehaald.

Jeroen_CF

Jeroen_CF

• >25 berichten
  • 91 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 januari 2006 - 14:02

Bij mij op het MLO in Delft was zo dat de stageperiode bestind uit : een stage van 9 maanden en een verslag over wat de in die stage-preiode allemaal had geleerd.

Dus ik moest een verslag inleveren om te kunnen slagen voor mijn MLO.

Ik weet niet wanneer je uiterlijk je stageverstag moet/moest inleveren anders kan je misschien om uitstel vragen.

Groeten,

Jeroen
What we do in life echoes in eternity

Scarto_CF

Scarto_CF

• 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 januari 2006 - 16:16

Vaak is je eindbeoordeling van je stage uit meerdere onderdelen opgebouwd. Dan geeft het bedrijf je een beoordeling over je handelen tijdens de hele stage-periode en je school beoordeelt je door middel van je stageverslag. Die beoordelingen samen geven dan een eindbeoordeling, wat dus vaak het gemiddelde is.

Maar ik vraag me af waarom je deze vraag stelt. Weet je al dat je bedrijf tevreden over je was en ben je niet van plan om een stageverslag te maken? Als ik jouw was zou ik gewoon dat verslag maken en je diploma binnenhalen. Als je het eenmaal op zak hebt, ben je van het hele gezeur af.

Geplaatste afbeelding

Veranderd door Scarto, 13 januari 2006 - 14:38

biochemiefreak

biochemiefreak

• >1k berichten
  • 2330 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 januari 2006 - 16:38

Volgens mij is een stageverslag een verplichting en kun je er absoluut niet onderuit. Als je stage goed is verlopen kun je er natuurlijk ook een mooi verslag van maken en haal je gewoon een goed cijfer wat dan weer goed is voor het vinden van een baan. Ik zal zeggen maak er wat moois van.

MvG Ron

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures