tv programma beauty & the nerd

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 485

tv programma beauty & the nerd

woehahaha, ik kijk bijna nooit tv maar ik was aan t zappen en kwam dit programma tegen. Ik lag helemaal dubbel van het lachen. Wat een stereotype weergave zeg. Domme blondjes die een raket in elkaar moesten zetten en meer bezorgd leken over hun lange nagels. Hahahaha, alsof er geen vrouwen bestaan die interesse voor techniek hebben ;)

Trouwens dit is de officiele defenitie uit de dikke van Dale

nerd (de ~ (m.), ~s)

1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak

:P :P

Berichten: 2.035

Re: tv programma beauty & the nerd

Je scoort dus maar 33% met je tag :P

Berichten: 485

Re: tv programma beauty & the nerd

Je scoort dus maar 33% met je tag :P
ja die defenitie komt van bokt een paardenforum waar alleen maar paardenmeisjes opzitten hahaha

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: tv programma beauty & the nerd

Op welke zender was je dit tegengekomen???
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: tv programma beauty & the nerd

RTL5 maandagavond half 11. Wel vermakelijk ja.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 660

Re: tv programma beauty & the nerd

moet je echt kijken is een grappig programma volgende week kwam er volgens mij ook iets lachens ... alleen weet helaas niet meer wat :P

Berichten: 218

Re: tv programma beauty & the nerd

Idd hilarisch programma:

Jongens van 23 jaar (met een bril, flaporen e.d.) die nog nooit een meid hebben aangeraakt en dan 6 bloedmooie meiden mogen masseren.... :P

Berichten: 107

Re: tv programma beauty & the nerd

The Herminator schreef: Je scoort dus maar 33% met je tag  :lol:
ja die defenitie komt van bokt een paardenforum waar alleen maar paardenmeisjes opzitten hahaha
waarvan de admin meewerkt aan phpBB (enige nederlands pratende...) enzowat het bekenste forum is in Benelux over paarden. En trouwens administrator op phpbb.nl . invloed rijk persoon dus...

Berichten: 102

Re: tv programma beauty & the nerd

idd wel komisch programma, vooral toen die nerd High five deed en daarna pijn aan z'n hand had ;) , heb me kapot gelachen :lol:

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: tv programma beauty & the nerd

Svennson schreef:(...)

waarvan de admin meewerkt aan phpBB (enige nederlands pratende...) enzowat het bekenste forum is in Benelux over paarden. En trouwens administrator op phpbb.nl . invloed rijk persoon dus...
http://www.phpbb.com/phpBB/profile.php?mod...ewprofile&u=184

En hoe wist jij dat?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Reageer