Springen naar inhoud

Gevaren van luchtverfrissers

• Log in om te kunnen reageren

Lipsels

Lipsels

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 februari 2006 - 18:41

Dag

ik heb vorige week met een luchtverfrisser iemand zijn boeken beklad.. voor te lachen weliswaar.
Nu had de leerkracht Nederlands dat gezien en is daarmee naar de directeur gegaan. Aangezien die directeur extreem streng is , moet ik van hem een verhandeling maken over : Waarom zijn luchtverfrissers gevaarlijk. Nu , daar is bitterweinig over te vinden op het net en ik vroeg mij af of u mij misschien iets meer informatie zou kunnen verschaffen over de gevaarlijkheid van luchtverfrissers. Ik heb het echt nodig want die verhandeling gaat op punten en als ik geen hulp krijg ga ik echt volledig falen

Dank bij voorbaat
rwwh: Geef de volgende keer een duidelijke beschrijving van het onderwerp.

Veranderd door rwwh, 02 februari 2006 - 19:02

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jeffrey_Buter

Jeffrey_Buter

• >250 berichten
  • 857 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 februari 2006 - 18:52

We lachen ons rot om het grapje hoor..Wat een dijenkletser.. :P :P
Boontje komt om zijn loontje..HOPLA!!!

De titel van je topic mag ook wat meer doelgericht en Nederlands geschreven zijn.

Kijken eens naar de stoffen die in de luchtverfrissers zitten. Zoek de gevaren van die stoffen op.
Maar luchtverfrissers zijn niet gevaarlijk hoor. Het is allemaal getest of het gevaarlijk/schadelijk is. Als dit zo zou zijn, zouden deze dan nog verkocht worden? Ik dacht het niet. Zie zo ook de link...
De link

Maar succes met het oplossen..laat het een lesje zijn :)

Veranderd door JeffreyButer, 02 februari 2006 - 18:56

woelen

woelen

• >1k berichten
  • 3145 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 februari 2006 - 18:54

Lees de MSDS (=Material Safety Data Sheet) van luchtverfrissers maar eens door.
Moet je maar eens kijken bij "Incompatibilities": directeuren en schoolboeken. Tsja dat gaat inderdaad niet samen. De gevolgen zul je nu moeten dragen....

*chemaster*

*chemaster*

• >100 berichten
  • 181 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 februari 2006 - 18:55

Topic luchtverfrisser Geplaatste afbeelding
Kankerverwekkend?
Veilig?
Google

Ik heb het echt nodig want die verhandeling gaat op punten en als ik geen hulp krijg ga ik echt volledig falen.

Dat is jouw schuld niet de onze :) .

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures