Springen naar inhoud

[Economie?]Interview bedrijfsman.

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 09 november 2005 - 23:48

Voor school ben ik bezig met een project om een bedrijf te openen.

En nu krijgen wij de kans om vragen te stellen aan succesvolle directeur hoe hij alles voor elkaar heeft gekregen.

Mijn vraag is aan jullie, weten jullie aub goede vragen wat ik kan vragen?

Alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44820 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 09 november 2005 - 23:56

Begin je eens af te vragen wie dat interview van jou gaan lezen of op tv zien. Wat zouden dat soort mensen van die man willen weten??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

• Gast

Geplaatst op 10 november 2005 - 00:01

Ja inderdaad,

Wat zou jij vragen aan een succesvolle manager?

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44820 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 10 november 2005 - 00:09

Jij gaat dus een interview schrijven dat moet worden gepubliceerd in het verenigingskrantje van het wetenschapsforum?? Wat is het eigenlijk voor bedrijf? Als je dat zelf moet verzinnen, verzin eens wat..... Dan laat ik jou in elk geval een ding weten wat ik van die vent zou willen weten.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 10 november 2005 - 14:00

Ik heb je topictitel enigszins aangepast.

Verder: Hoe groot is die directeur? Zit hij in de raad van philips oid, of is hij directeur van een plaatselijke bv? Geijkte vragen zijn: hoe heeft u dit bereikt: geijkte antwoorden zijn: door hard te werken. Dat kan je zelf ook verzinnen, dus dat hoef je dan weer niet te vragen. Je kunt vragen wat de problemen zijn waar hij tegen aan gelopen is bij het opstarten van het bedrijf, als het een lokaal bedrijf betreft. Probeer de duidelijke ja/nee vragen te vermijden, maar probeer echt iets te weten te komen over de drijfveren van de directeur.
Appareo decet nihil munditia?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures