afbeeldingen

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 660

afbeeldingen

heeft er nog iemand mooie afbeeldingen die te maken hebben met pijnstillers en heeft iemand mischien nog een orgineel idee voor het voorblad van mijn profielwerkstuk .. (die afbeelding is ook voor het voorblad) ik wil het graag een keer anders doen als:

Titel

afbeelding

naam + klas

zo'n soort ontwerp word saai. en een mooie afbeelding springt er natuurlijk meteen goed uit en geeft al een bepaalde indruk. :)

mvg kevin

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: afbeeldingen

Misschien moet je contact opnemen met Nernst :P

Je hebt neem ik aan al gegoogled :)

Misschien moet je naar een apotheek gaan met een digitale fotocamera en daar een mooie foto maken (overleg natuurlijk wel even met de apotheker)
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 660

Re: afbeeldingen

hmmm... best goede ideeen en natuurlijk heb ik al gegoogled :) dat is het eerste wat ik doe :P

Berichten: 592

Re: afbeeldingen

Jurn schreef:

Misschien moet je naar een apotheek gaan met een digitale fotocamera en daar een mooie foto maken (overleg natuurlijk wel even met de apotheker)
Ik zou het ook zelf doen onder het motto: "Wat je zelf doet, doe je beter. " :)

Berichten: 2.035

Re: afbeeldingen

Hoe heb je op Google gezocht? Als ik Google op "afbeeldingen", en dan zoek op "pills", krijg ik 123.00 hits, en op de eerste paar pagina's zie ik al prachtige plaatjes :)

Berichten: 660

Re: afbeeldingen

oke bedankt herminator goeie tip :)

Berichten: 660

Re: afbeeldingen

ik heb met jullie hulp toch nog een (vind ik zelf) orgineel iets in elkaar kunnen zetten. Jurn nog bedankt voor de tip over foto's maken maar ik heb het geprobeert met pillen die over de datum waren maar mijn fotografische kunsten zijn niet zo heel goed :P en herminator nog bedankt voor de tip over het zoeken daarmee heb ik de achtergrond gevonden.

dit is hem dan geworden: Afbeelding

ik zou wel eens willen weten wat jullie ervan vinden :)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: afbeeldingen

Grafisch niks mis mee, mijn werkstukken zijn van een leeftijd dat dat toen nog niet zo mooi te doen was :P

Maar natuurlijk gaat het om de inhoud en minder om de verpakking :)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 660

Re: afbeeldingen

daar heb je zeker gelijk in :) maar bij ons word verzorging ook meegerekend dusjah .. dan besteed ik daar ook maar aandacht aan :P

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: afbeeldingen

Beryllium schreef: mijn werkstukken zijn van een leeftijd dat dat toen nog niet zo mooi te doen was :)
Ik was op het eerstejaarspraktikum de enige die de verslagen met een computer maakte.....

Berichten: 2.035

Re: afbeeldingen

Ja, hij is mooi! :)

Reageer