profielwerkstuk pijnstillers online

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 660

profielwerkstuk pijnstillers online

dankzij de mensen op dit topic is het me gelukt om mijn profielwerkstuk online te zetten. ik heb eerst geprobeerd om het te emailen maar dat lukte niet helemaal .. je kunt het hier downloaden. het is geen .pdf geworden maar ik ga ervanuit dat jullie er normaal mee omgaan. En er staat toch niks in dat niet gejat mag worden ofzo .. als jullie willen post dan ook even de reacties erop. mijn leraar heeft gezegd dat hij er zeer tevreden over was ..maar wat vinden jullie :lol: . en nog een paar kleine dingen helaas staat een deel van de HPLC er niet op dit komt omdat die bladen waren die uitgeprint waren en dus niet erin konden. maar als iemand wil kan ik ze nog wel eens inscannen .. nadat ik mijn pws terug heb.

mvg kevin.

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: profielwerkstuk pijnstillers online

nadat ik mijn pws terug heb.
Dan mogen we nog een half jaar wachten, ze mogen hem namelijk pas na een halfjaar teruggeven :lol:
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: profielwerkstuk pijnstillers online

Ik begrijp dat je leraar er erg tevreden over was. Het ziet er goed uit en je kunt zien dat jullie de moeite hebben genomen om het onderwerp uit te diepen. De antwoorden op de hoofd- en deelvragen kun je allemaal in de tekst terugvinden.

petje af dus! Afbeelding

Berichten: 660

Re: profielwerkstuk pijnstillers online

Dan mogen we nog een half jaar wachten, ze mogen hem namelijk pas na een halfjaar teruggeven  :lol:
ik kan hem van mijn leraar aankomende week al terug krijgen als ik wil zei hij ;)
petje af dus!  Afbeelding
bedankt we hebben er ook hard aan gewerkt :P vooral ik eigenlijk maar dat was waarschijnlijk omdat ik er het enthousiaste over was.

mvg kevin

Berichten: 592

Re: profielwerkstuk pijnstillers online

Ja ik heb het ook even afgehaald.

mooi gedaan, het voorblad is ook echt mooi.

Afbeelding

Berichten: 660

Re: profielwerkstuk pijnstillers online

het voorblad is ook echt mooi.


wat je met simpel photoshoppen al niet kan :lol:

Re: profielwerkstuk pijnstillers online

ik kan m niet downloaden :oops:

Berichten: 73

Re: profielwerkstuk pijnstillers online

"The page you requested cannot be found."

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: profielwerkstuk pijnstillers online

"
The page you requested cannot be found."


Idem en ik ben nog wel zo benieuwd.

Berichten: 34

Re: profielwerkstuk pijnstillers online

respect placebo, ouwe. het ziet er idd mooi uit er je hebt er zeker heel lang aan gewerkt. maar helaas heb ik er niets meer aan :oops: vorig jaar mijn profielwerkstuk gehad over zeep !!
"Free your mind"

Berichten: 660

Re: profielwerkstuk pijnstillers online


Reageer