leuke grapjes

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 4

leuke grapjes

hallo!

Ik zoek leuke dingetjes om mensen die dus niet zo chemisch zijn mee voor de gek te houden. Nou ken ik natuurlijk het fenomeen van een zeepje met zilvernitraat, maar weten jullie nog andere leuke dingen?

groetjes

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: leuke grapjes

Dit hebben wij een keer gedaan:

Stap 1:

Bij de afdeling waar Klaas en Piet werken gaan en de telefoon aldaar bij het gehoorstuk goed in de inkt zetten (werkt het beste bij een zwarte telfoonhoorn en zwarte inkt.

Stap 2:

Terug naar de eigen afdeling gaan en de afdeling van Klaas en Piet bellen. Wachten totdat Klaas of Piet opneemt (stel dat het Klaas is). Vervolgens: "Hoi Klaas, mag ik Piet van jou even aan de telefoon?". Tuurlijk mag dat, en als Piet aan de telefoon komt: "He Piet, moet je dat oor van Klaas zien!!"

Ik weet het, is flauw, niet chemisch, maar wel leuk :lol: .
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 857

Re: leuke grapjes

Come on... :lol: ;) :P :D

bel de slager en vraag of hij kippenpootjes heeft...hij zal je vraag bevestigen..zeg dan dat loopt moeilijk he..

Hoe flauw...

Berichten: 1.122

Re: leuke grapjes

neem een leeg bierflesje. hou deze horizontaal. vouw de dop dubbel. lege deze in de hals en blaas naar binnen..... :lol:

Berichten: 130

Re: leuke grapjes

Pak een stuk of 10 mentos, en gooi deze ineens in een net geopende fles cola... Succer verzekerd! ;)

(van een ander topic gepikt :lol: )

Berichten: 660

Re: leuke grapjes

voor het effect van mentos en cola kijk hier.

(tbd's idee nagedaan :lol: )

mvg kevin

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: leuke grapjes

Ik heb een keer bij een collega zijn PC 'gehackt'. Hij was aan het vertellen dat hij met zijn 2 of 3 jaar oude nichtje naar Plopland (heet dat zo?) geweest was. Toen heb ik zijn PC zo ingesteld dat de eerst volgende ochtend hij werd verwelkomd met een zwaaiende Plop, een muziekje van de Kabouter-Plopdans en meer dat soort dingen.

Redelijk onschuldig...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 2.746

Re: leuke grapjes

een beetje cultuur: plopSAland, de 'sa' staat voor samson, een van de bekendste belgische televisiefiguren

Berichten: 1.153

Re: leuke grapjes

Beryllium schreef: Ik heb een keer bij een collega zijn PC 'gehackt'. Hij was aan het vertellen dat hij met zijn 2 of 3 jaar oude nichtje naar Plopland (heet dat zo?) geweest was. Toen heb ik zijn PC zo ingesteld dat de eerst volgende ochtend hij werd verwelkomd met een zwaaiende Plop, een muziekje van de Kabouter-Plopdans en meer dat soort dingen.

Redelijk onschuldig...
zoiets hebben we ook eens met een UHD gedaan...

Een luidspreketje in zijn computer gemonteerd. En telkens als hij ergens opklikte ging er een vrolijk deuntje spelen. :lol:

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: leuke grapjes

neem een leeg bierflesje. hou deze horizontaal. vouw de dop dubbel. lege deze in de hals en blaas naar binnen..... :lol:
En wat gebeurt er dan?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 1.122

Re: leuke grapjes

die krijg je met geen mogelijkhied naar binnen. De dop blaas je naar buiten i.p.v naar binnen.... :lol: Het `leuke´ is dus om het iemand anders te laten doen/proberen.

Bas

Berichten: 1.153

Re: leuke grapjes

idem dito met een stukje papier ipv een dop.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: leuke grapjes

een beetje cultuur
Wat jullie Vlamingen al niet cultuur noemen :lol:

Aan de andere kant, wij hebben Frans Bauer en Jantje Smit Afbeelding, dan geef ik toch de voorkeur een Plop en Samson...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Reageer