periodieksysteem

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 10

periodieksysteem

;) Ik ben zeer kort met chemie bezig en vind dit erg leuk, ik ben bezig met ion bindingen en atoombindingen de hoofdgroepen en de periodes maar ik zou wel eens een duidelijke periodieksysteem in mijn bezit willen hebben met alles er op en er aan. :lol:
absence of evidence is not evidence of absence

Berichten: 365

Re: periodieksysteem

BINAS heeft een mooie

Gebruikersavatar
Berichten: 10

Re: periodieksysteem

Bedankt ik heb hem gevonden.

:lol: ;) :P :D :(
absence of evidence is not evidence of absence

Berichten: 660

Re: periodieksysteem

hier nog een handige alhoewel deze wel op binas lijkt. maar als je binas niet hebt dan is dit makkelijk.

mvg kevin

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: periodieksysteem

Ik had eerst een mooie, daar stonden ook meteen voorbeelden bij, waar het materiaal voor werd gebruikt. Ik zal nog eens zoeken :lol: , als ik hem heb gevonden scan ik hem wel in.

Gebruikersavatar
Berichten: 10

Re: periodieksysteem

Ik mis toch nog de electronen verdeling plus schil verdeling, of is er een manier waar ik dat kan zien hoe het zit ,op een andere manier misschien mijn kennis in de chemie is net bezig B.V ionbindingen en atoombindingen ,over neutronen en hun verdeling weet ik nog niets laat staan als er over massa van een atoom word gesproken, wel ga ik dit krijgen op school.

Ik had nog nooit iets met chemie gehad ik kom uit de horeca maar de chemie boeit mij enorm. Afbeelding
absence of evidence is not evidence of absence

Berichten: 660

Re: periodieksysteem

als je duits kan kijk dan hier eens.

mvg kevin

Re: periodieksysteem

Hier een link naar een engelse site, als je op een element klikt dan krijg je een scherm waarin alle gegevens van het element staan in een index aan de linker kant

http://www.webelements.com/

Reageer