3 jaargangen C2W

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

3 jaargangen C2W

Met de lentekriebels ben ik begonnen met het schoonmaken van mijn boekenkasten, en nu kwam ik de jaargangen 2003, 2004 en 2005 van het Chemisch2Weekblad tegen. Nou doe ik er zelf helemaal niks mee, ze staan me in de weg en wilde ze dus bijna wegdoen.

Totdat ik me bedacht dat er misschien forumleden zijn die daar interesse in hebben?

Zo ja, stuur me maar een emailtje (klik)! Gratis af te halen ('s avonds of in het weekeinde in Dordrecht of Giessenburg (ZH), tijdens kantooruren in Rotterdam), of ik stuur ze op tegen portokosten.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 1.122

Re: 3 jaargangen C2W

Ik heb er geen belangstelling voor. Mocht niemand dat hebben en je besluit ze weg te gooien dan moet je natuurlijk wél diegene bewaren waar ik in sta :)

Verder: zie ik dat nu verkeerd of ben je inene in chemlevel omlaag gegaan? ;)

Bas

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: 3 jaargangen C2W

Hoezo offtopic ;)
zie ik dat nu verkeerd of ben je inene in chemlevel omlaag gegaan?
Ik heb mijn chemlevel een tandje lager gezet toen ik een beetje een heel erg domme fout maakt hier...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 238

Re: 3 jaargangen C2W

ja dat is A zeggen en B niet

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: 3 jaargangen C2W

Ik heb eind vorig jaar ~10 jaargangen weggegooid.... Tijdens mijn studie gebruikte ik de informatie nog wel eens, maar ik geef nu toe dat ik daarna nooit meer een oud blaadje na de eerste lezing nogmaals heb geopend....

Reageer