Springen naar inhoud

[Chemieforum] Chemlevel

• Log in om te kunnen reageren

Dante_CF

Dante_CF

• >250 berichten
  • 592 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 maart 2006 - 21:18

mooi mooi
en ja hoor nu kan je zeker Chemlevel 3 aan ;)

Edit Beryllium: ik heb alle posts over het Chemlevel maar afgesplitst. Hie kun je alle vragen kwijt over je Chemlevel.

Veranderd door Beryllium, 30 maart 2006 - 08:54

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Peertje

Peertje

• >250 berichten
  • 636 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 maart 2006 - 10:03

oh, mag ik die van mij dan ook eentje omhoog krikken? ;)

bteunissen

bteunissen

• >1k berichten
  • 1122 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 maart 2006 - 11:39

hahaha. moeten we hier niet een speciaal topic voor maken waarin leden toestemming vragen om hun chemlevel omhoog te zetten? ;)

The Herminator

The Herminator

• >1k berichten
  • 2035 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 maart 2006 - 12:29

Ja lach er maar om Bas :D

"Toestemming geven" lijkt me inderdaad overdreven, maar misschien een topic met nadere uitleg van Chemlevels? Ik zie wel eens een level langskomen waarvan ik denk ;) :)

Kunnen ze ook niet, in analogie van die ruige blokjes die het aantal posts aangeven, je chemlevel "leuk" uitdrukken, bijvoorbeeld in emoticons? :)

Dus "Chemlevel 5" wordt dan iets als Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

bteunissen

bteunissen

• >1k berichten
  • 1122 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 maart 2006 - 12:40

maar misschien een topic met nadere uitleg van Chemlevels? Ik zie wel eens een level langskomen waarvan ik denk

Die zie je zeker voorbij komen. Maar denk je niet dat er ondertussen al genoeg is geschreven over de uitleg van de chemlevel?
Zo belangrijk vind ik de chemlevel eerlijk gezegd eigenlijk niet. Onderscheidt in antwoord voor een chemlevel 3 of 4 is er amper. En als iemand met chemlevel 6 mijn antwoord niet snapt omdat hij/zij eigenlijk chemlevel 2 heeft, tja, dan heeft hij/zij pech, of ik ben zo vriendelijk om het nog een keertje versimpeld uit te leggen Geplaatste afbeelding

Chemlevel in "blokjes" weergeven vind ik oke. Maar a.u.b niet in smilies. Dan zie je in één topic tientallen smilies voorbij komen..... ;)

Bas

The Herminator

The Herminator

• >1k berichten
  • 2035 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 maart 2006 - 15:04

Chemlevel in "blokjes" weergeven vind ik oke. Maar a.u.b niet in smilies. Dan zie je in één topic tientallen smilies voorbij komen..... ;)

Bas

Het zou ook helemaal niet passen, in je status-vakje links, maar het ging maar om het idee.... niet alles zo letterlijk nemen Bas! :)

bteunissen

bteunissen

• >1k berichten
  • 1122 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 maart 2006 - 15:08

Ik ben nu eenmaal een [ahum] serieus ingesteld mens..... ;)

*chemaster*

*chemaster*

• >100 berichten
  • 181 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 29 maart 2006 - 16:00

Goh, hoeveel 1 constatering (van mezelf) wel niet te weeg kan brengen ;) .

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 29 maart 2006 - 16:09

Goh, hoeveel 1 constatering (van mezelf) wel niet te weeg kan brengen ;) .

Heb je gewoon een goed punt aangekaart!

Misschien kunnen we het Chemieforum reageerbuisje gebruiken als weergave voor het Chemlevel? Geplaatste afbeelding

Misschien ook het aantal gradaties wat aanpassen, dat het wat minder zwart-wit wordt?
Bijvoorbeeld, 1 is geen tot weinig, 2 is vergelijkbaar met middelbare school, 3 voor MBO(+), 4 voor HBO(+), 5 voor WO(+)

Veranderd door Beryllium, 29 maart 2006 - 16:11

You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

The Herminator

The Herminator

• >1k berichten
  • 2035 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 maart 2006 - 19:35

Met beide voorstellen eens! Aan het werk Maarten! ;)

bteunissen

bteunissen

• >1k berichten
  • 1122 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 maart 2006 - 08:30

Ik ben het er ook mee eens.

Misschien ook het aantal gradaties wat aanpassen, dat het wat minder zwart-wit wordt

Volgens mij betekent het verminderen van het aantal gradaties juist dat het méér zwart-wit wordt ;)

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 30 maart 2006 - 08:50

Nee, want minder gradaties houdt in dat je minder snel zal twijfelen waar je kennis het beste mee overeenkomt, zo bedoel ik dat.

Met beide voorstellen eens! Aan het werk Maarten!

Ik zal het bij de collega-teamleden voorstellen. Ik zal maar vast zeggen dat dit waarschijnlijk pas gaat gebeuren samen met alle andere updates... Jorim is daar hard mee bezig in zijn spaarzame vrije tijd.

[edit]
Maar even de Chemlevel-discussie van de rest van het topic afgesplitst.
[/edit]

Veranderd door Beryllium, 30 maart 2006 - 08:52

You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures