1 april grappen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 851

1 april grappen

Welke grap heb jij/hebt u vandaag uitgehaald???

Ben net wakker, dus heb nog niks uitgehaald, maar ben wel benieuwd wat jullie deze dag allemaal 'uitvreten'. ;)
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 660

Re: 1 april grappen

ik heb de achtergrond (van mijn ouders) computer gekopieerd en alles van de desktop afgehaald (even in een map opgeslagen) en hun maar klikken op die icoontjes en zeggen dat ze het niet doen ;) ... ik had de startbalk zo gezet dat hij automatisch omlaag gaat en hem bovenaan het beeld geplaatst :)

mvg kevin

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: 1 april grappen

Hahahaha :) , die is zeeer vet ;) .

Ik ga denk ik maar niets doen vandaag :) , bij mij zijn ze vaak TE flauw.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: 1 april grappen

Placebo schreef: ik heb de achtergrond (van mijn ouders) computer gekopieerd en alles van de desktop afgehaald (even in een map opgeslagen) en hun maar klikken op die icoontjes en zeggen dat ze het niet doen :) ... ik had de startbalk zo gezet dat hij automatisch omlaag gaat en hem bovenaan het beeld geplaatst :)

mvg kevin
Best wel inventief moet ik zeggen Afbeelding ;)

Berichten: 660

Re: 1 april grappen

nouja laten we zeggen dat internet inventief is ;)

Berichten: 106

Re: 1 april grappen

hij is id erg leuk.

ik heb geen grappen uitgehaald.

verder nog iemand een leuke grap uitgehaald??

Berichten: 318

Re: 1 april grappen

Wij hadden (wel wat vóór 1april, de zaterdag viel wat moeilijk...) op school wat uitgehaald met onze klassenleeraar... (=ook leerkracht wiskunde)

Onze plafonds zijn zo gemaakt dat je de tegels uit het raamwerk kan halen.

Die tegels zijn een soort isolerende kussens.

Anyway, wij hadden daar, door op 2 banken de klauteren een walky-talky onder (op/boven?) verstopt, en dan zat iemand uit een andere klas af en toe iets te zeggen...

Best wel lollig als de leerkracht ineens van boven zijn hoofd stemmetjes hoort!

Reageer