chemie onveilig

Moderator: Astro

Reageer
Berichten: 660

chemie onveilig

Afbeelding


vervolg waar naar verwezen word. ingescand in 2 delen dus middenstuk kan een beetje onduidelijk zijn. omdat het bestand redelijk groot is heb ik heb moeten uploaden via yousendit. imageshack pakte het niet.


artikel 2


dit is het artikel wat onderaan nog net te zien is bij de grote klap.


Afbeelding


en nu vroeg ik me dus eigenlijk af hoe zit het bij jullie op het bedrijf .. of stageplek of iets dergelijks. of wat is je mening erover.


mvg kevin

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: chemie onveilig

Ik heb alleen de inleiding gelezen, maar die is behoorlijk tendentieus. Zo kan iedereen nieuws maken.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: chemie onveilig

Naar mijn ervaring wordt er juist steeds meer aandacht aan veiligheid gegeven.

Berichten: 2.035

Re: chemie onveilig

Ook mijn ervaring.... als je het verschil in aantal en soort veiligheidsregels ziet tussen nu en pakweg twintig jaar geleden.... niet te vergelijken!

Berichten: 63

Re: chemie onveilig

Er wordt in de chemie juist heel veel aan veiligheid gedaan, je mag niets alleen doen behalve op kantoor werken dan.


Elk bijna incident wordt gemeld en er wordt gekeken hoe iets dan voorkomen kan worden.


Dus ik ben het niet eens met de artikelen.


p.s. ik werk op een lab ik weet niet hoe het op fabrieksschaal gaat, dat zijn geen mensen met chemische achtergrond zoals op het lab zelf.


Ik kan me voorstellen dat de veiligheid daar wat minder maar dat weet ik niet.

Berichten: 660

Re: chemie onveilig

ik snap zelf ook niet dat ze in dit artikel zeggen dat de chemie sector onveilig is/wordt. het lijkt mij dat je bij zulke dingen (die best gevaarlijk kunnen zijn) juist extra op de veiligheid let.


mvg kevin

Reageer