Springen naar inhoud

identificatie van een enzym

• Log in om te kunnen reageren

borntoclone

borntoclone

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 april 2006 - 14:29

ik ben een beetje nieuw in de biochemie en ik heb een vraag die mischien voor jullie heel gemakkelijk is maar ik weet het echt niet. OK.....ik heb een enzyme en het is een de-animase dus ik weet dat hij hydrogen peroxide en ammonium moet produceren..ik heb wel kunnen antonen dat hij hydrogen peroxide maakt want ik heb een kinetische assay gedaan met Amplex Ultra red en Horseradish peroxidase en er was goede signaal voor HYDR. PEROX. ....maar nu moet ik voor het zekerheid dat hij een echte lysyl oxidase is moet ik screening voor het formatie van ammonium....dat heb ik met een filter assay gedaan maar het probleem is soms is de kleur vorming op de filter heel sterk en soms niet en dit volgens mij hangt eraf welke van mijn verschillende enzymes ik gebruik (allemaal Lysyl oxidases)....heeft dit te maken met het concentratie van mijn enzyme? en hoe kan ik achter komen hoeveel enzyme ik moet gebruiken in mijn assay om de kleur van mijn standard te krijgen?

ik hoop dat jullie dit begrijpen en kan je dat stap voor stap uitleggen?
Want ik zou denken dat als het een echte lysyl oxidase is dan moet het in de reactie ammonium produceren en op mijn filter papier kleur geven.

rwwh: Bedenk de volgende keer even een duidelijke titel. Titels als "vraag" of "project" zijn zo nikszeggend.

Veranderd door rwwh, 08 april 2006 - 20:21

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures