Springen naar inhoud

Chemisch onderzoek

• Log in om te kunnen reageren

André B.

André B.

• >250 berichten
  • 292 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 april 2006 - 13:44

Ter afsluiting van de theorie krijgen we een onderzoek toegewezen, nu hebben we daar zelf ook een beetje inspraak in. De vraag aan mij is wat heb je nou altijd al willen weten, om uit te zoeken. Dit zal voornamelijk om een literatuuronderzoek gaan. Heeft iemand nog interessante vraagstellingen, waarom bijv een analyse niet goed kan lopen, of iets in de richting van organisch, misschien een klein beetje fysische verschijnselen.

Gewoon een interessant onderwerp voor een chemicus. Wel een beetje op niveau natuurlijk ;)

Mijn dank zal groot zijn!
4e-jaars Life, Science & Technology: Chemie

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

André B.

André B.

• >250 berichten
  • 292 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 april 2006 - 16:16

Niemand?
4e-jaars Life, Science & Technology: Chemie

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 12 april 2006 - 21:11

Tja, wat heb jĂ­j altijd al willen weten...? Ik kan niet zo snel iets bedenken, het is wel erg algemeen...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

DrQuico

DrQuico

• >1k berichten
  • 2952 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 april 2006 - 22:29

Voor mezelf kan ik wel wat bedenken, maar of jij het interessant vindt?

-Alkyllithiumverbindingen: is de Li-C binding ionogeen of covalent?
-Waterstofeconomie: opslag van waterstof via hydrogenering/dehydrogenering van alkenen?
-Organische zonnecellen

Een vraagstelling voor een literatuuronderzoek hoeft natuurlijk niet een eenduidig antwoord in de literatuur op te leveren. Dat zijn wel de interessantere.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures