[scheikunde] examen aardrijkskunde probleem...

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 17

[scheikunde] examen aardrijkskunde probleem...

Aardrijkskunde is het moeilijkste vak dat ik ooit heb moeten voor leren. Afbeelding

Ik vind het zelfs moeilijker op te lossen dan wiskunde! ;)

Ik zou graag willen weten hoe Ik perfect aardrijkskunde leer... Afbeelding

(de vorige exame had ik maar 66% terwijl voor wiskunde: 80.5%...)

Berichten: 1.122

Re: [scheikunde] examen aardrijkskunde probleem...

Ik denk dat je met zo´n vraag niet veel wijzer wordt op een chemieforum ;)

De enige tip die ik je kan geven is: koop een examenbundel. Daar mee kun je heel goed oefenen voor je aankomende examen. Mij hielp het iig erg veel.

Succes,

Bas

Berichten: 660

Re: [scheikunde] examen aardrijkskunde probleem...

ik heb geen ak meer .. maar een goeie manier die bij eigenlijk best veel vakken werkt.. maak een oud examen haal de fouten eruit en ga die leren .. maak weer een oud examen haal de fouten eruit en ga die leren enzo .. en bij een examenbundel kun je ook nog op onderwerp zoeken dus als je een onderwerp moeilijk vind kun je daar opgaven over maken .. succes met leren .. maar waarom vraag je dit op een CHEMIEforum .. ?

mvg kevin

Berichten: 485

Re: [scheikunde] examen aardrijkskunde probleem...

ik kan met wel iets voorstellen bij deze vraag, ik had nl ook AK in mijn pakket en van alle vakken die ik had, NA, SK, WI-B, BI etc heb ik toch het hardste moeten leren voor AK.

Wat een takkevak. Kijk met SK en NA is het gewoon zo je snapt het of je snapt het niet, voor AK moet je dingen uit je hoofd leren.. ;) daar hou ik persoonlijk niet zo van. *ikke lui*

Reageer