Springen naar inhoud

Ultra-pure vloeistoffen

• Log in om te kunnen reageren

Bram Posch

Bram Posch

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 mei 2006 - 09:10

Ultra pure vloeistoffen zijn sterke zuren, water, ammonia en peroxiden die metaalsporen bevatten onder 100 ppt (part per trillion)

Voor mijn stage moet ik het verbruik van ultra pure vloeistoffen weten, alsmede de leverancier en de prijs. Gebruikt iemand hier deze vloeistoffen, of weet iemand wie deze vloeistoffen afneemt?

Alvast heel erg bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Dante_CF

Dante_CF

• >250 berichten
  • 592 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 mei 2006 - 09:56

Als ik jou was ging ik op zoek naar een producent en zou ik die dan contacteren. Die kan je waarschijnlijk alle informatie bezorgen die je zoekt.

epiphonix

epiphonix

• >250 berichten
  • 915 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 mei 2006 - 12:52

Ooit op bezoek geweest bij Imec (Site). Daar gebruiken ze zuiver water dat ze zelf bereiden. Naar 't schijnt zijn enkele ml daarvan al giftig. (Osmotische waarden en die toestanden). Misschien moet je daar eens te rade gaan?

The Herminator

The Herminator

• >1k berichten
  • 2035 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 mei 2006 - 15:20

Daar gebruiken ze zuiver water dat ze zelf bereiden. Naar 't schijnt zijn enkele ml daarvan al giftig. (Osmotische waarden en die toestanden).

Een bekende mythe: kijk maar eens hier -> klik. Een interessante discussie over "zuiver water" vindt je aan het einde van deze topic ;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures