Bijles gezocht!

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 7

Bijles gezocht!

Voilà, ben gebuisd op Organische Chemie!!!

Heb een 5/20 ofzo. Het eerste deel ging nog redelijk goed (8/20), dat had genoeg geweest om er dit jaar door te zijn, maar het mocht niet zijn. Het tweede deel heeft me de das omgedaan.

Nu heb ik uiteraard een vraagje. Is er iemand die me deze zomervakantie bijles zou kunnen geven in Organische Chemie (bio-organische chemie) van het tweede jaar Hogeschool, opleiding : bachelor Farmaceutische en Biologische Technologie.

Ik wil het echt graag snappen en kunnen maar ik heb echt uitleg nodig. Die leraar wil me ook uitleg geven maar ik snap er niets van als die dat probeert uit te leggen.

Is er iemand die tijdens de zomermaanden tijd heeft om naar Antwerpen, Schoten te komen en me wegwijs te maken, uiteraard tegen betaling.

Ik denk met een paar dagen les, dat ik er al een heel eind kom.

Gelieve te reageren op het forum : <geen mail adres ivm spam>

Ik zal zo snel mogelijk terug reageren maar ik zit momenteel nog te studeren

Alvast iedereen heel hard bedankt!!!

Berichten: 592

Re: Bijles gezocht!

EMAILADRES WEGHALEN !!!!!!

Ik denk dat je misschien beter de stof nu wat laat bezinken en er in de zomer eerst zelf nog eens doorheen gaan. Ik spreek uit ervaring, als je iets de tweede keer doet, snap je het echt veel beter.

Berichten: 131

Re: Bijles gezocht!

Ik ben van omgeving A'pen en en wel geïnteresseerd. Alleen weet ik niet wat je precies moet kennen. Zou je hierover wat meer info kunnen geven ? Van opleiding ben ik Bachelor - Chemie ---> Gewone chemie dus

Het beste is dat je alles op je eigen houtje leert en ontdekt , zo onthoudt je alles ook beter... maar als dit niet gaat, wil ik altijd helpen...

Berichten: 7

Re: Bijles gezocht!

Ik doe ook een bachelor chemie, maar dan met de optie Farmaceutische en Biologische Technologie. Wat we juist zien in Organische Chemie is alle soorten reacties met alkanen tot nitrillen. Ik snap mijne cursus wel maar als ik een reactie krijg, moet ik zelf uitvinden welke reactieproducten ik ga gebruiken om aan een ander product te komen en dit lukt me niet omdat ik geen flauw benul heb hoe ik aan zo'n een oefening moet beginnen. Ik zou graag hebben dat iemand me gewoon uitlegt hoe je eraan begint en waar je rekening mee moet houden. Ik kan niet begrijpen dat je alles vanbuiten moet leren en dan die oefeningen kan, je moet de strategie zien en die zie ik niet...

Stuur me maar een e-mail met je gegevens en ik contacteer je dan wel.

Schrijf erbij wanneer je op verlof bent of werkt.

Groetjes, Laura

Berichten: 7

Re: Bijles gezocht!

Ik doe ook een bachelor chemie, maar dan met de optie Farmaceutische en Biologische Technologie. Wat we juist zien in Organische Chemie is alle soorten reacties met alkanen tot nitrillen. Ik snap mijne cursus wel maar als ik een reactie krijg, moet ik zelf uitvinden welke reactieproducten ik ga gebruiken om aan een ander product te komen en dit lukt me niet omdat ik geen flauw benul heb hoe ik aan zo'n een oefening moet beginnen. Ik zou graag hebben dat iemand me gewoon uitlegt hoe je eraan begint en waar je rekening mee moet houden. Ik kan niet begrijpen dat je alles vanbuiten moet leren en dan die oefeningen kan, je moet de strategie zien en die zie ik niet...

Groetjes, Laura

Reageer