Springen naar inhoud

Problemen met een laptop.

• Log in om te kunnen reageren

Gun

Gun

• >25 berichten
  • 41 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 november 2005 - 08:25

Ik heb sinds vorige week een nieuwe laptop gekocht.

Nu merkte ik tijdens het gamen dat mijn toetsenbord telkens weer na een tijdje blokkeert. Het is niet zo dat het spel vastloopt want de muis kan ik nog perfect gebruiken.

Ik heb er ook een keer last van gehad terwijl ik aan het typen was in wordpad. Maar dit is maar eenmalig voorgevallen.
Het grootste probleem situeert zich bij het gamen.

Weet iemand wat hier de eventuele oorzaak van kan zijn??

PS: ik weet dat er nog garantie op zit en i khem perfect naar de winkel kan terugbrengen, maar ik had graag geweten of nog iemand hetzelfde heeft meegemaakt en wat de eventuele oorzaak was.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

GJ_

GJ_

• >250 berichten
  • 802 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 november 2005 - 08:57

stel je vraag even hier: http://tweakers.net/
En vertel er gelijk even bij om welke PC en game het gaat. Ik gebruik zelf al jaren veel verschillende laptops zonder ooit 1 probleem. Maar dan werden ze alleen gebruikt voor het werk en kwam er NIKS anders aan programma's op.
Als ik ze dan verving en spelletjes op de oude begon te spelen begonnen de problemen ook altijd gelijk.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 november 2005 - 17:04

Hey, ik heb een desktop en daar durft het toetsenbord ook wel eens weg te vallen als counter strike! Ofwel springt het toetsenbord terug aan, ofwel crasht m'n pc :roll:

StevenNr1

StevenNr1

• >25 berichten
  • 96 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 november 2005 - 22:03

Op het forum van reeds eerder vernoemde website tweakers.net HIER , kan je van echt vel laptop modellen topics vinden ivm ervaringen.

Gun

Gun

• >25 berichten
  • 41 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 15 november 2005 - 08:06

Ik heb het probleem ook vnl met counter strike.
Maar mijn pc crashed niet. Mijn muis kan ik nog perfect bewegen en ik kan nog perfect rondkijken, maar bewegen lukt niet meer.

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 november 2005 - 10:58

Ik zou hem zo snelmogelijk terug brengen , dit hoort zo'n laptop niet te doen natuurlijk.
Als het nou iets wat met de grafische weergave, kon het aan de intellingen liggen,maar toetsenbord moet gewoon werken.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 15 november 2005 - 17:41

Het lijkt mij meer een software probleem dan een hardware probleem (vermits ik ook deze problemen ondervind)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures