Springen naar inhoud

Geslaagd

• Log in om te kunnen reageren

Peertje

Peertje

• >250 berichten
  • 636 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 juni 2006 - 19:40

:D :) FEEST, k ben geslaagd voor mn VWO, met allemaal voldoendes. k dacht, laat t jullie ook even weten :D 8-) :) Nog meer mensen hier die geslaagd zijn?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

biochemiefreak

biochemiefreak

• >1k berichten
  • 2330 berichten
  • VIP

Geplaatst op 15 juni 2006 - 21:00

Gefeliciteerd!!!
Op naar het studentenleven!! Studie chemie misschien?

MvG Ron

Gruson

Gruson

• >25 berichten
  • 86 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 15 juni 2006 - 21:40

Ik wel iig. Ook geslaagd, op naar scheikunde in Utrecht. Iemand nog een kamertje over? 8-)

Gefeliciteerd hoor!

placebo

placebo

• >250 berichten
  • 660 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 15 juni 2006 - 23:22

ik ook geslaagd !!! 8-) ga de studie biologie en medisch laboratorium onderzoek doen maar eerste jaar is hlo algemeen :) dus ook chemie :) morgen weet ik mijn punten :D

gefeliciteerd iedereen die geslaagd is !!!

mvg kevin

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 16 juni 2006 - 07:15

Alle geslaagden gefeliciteerd! 8-)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Inger

Inger

• >25 berichten
  • 48 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2006 - 07:57

Ik ben ook geslaagd voor vwo :)

@ gruson: ik ga ook scheikunde studeren in utrecht. Gezellig :D

En alle andere geslaagden ook gefeliciteerd 8-)

jdeketel

jdeketel

• >100 berichten
  • 127 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2006 - 08:56

Alle geslaagden van harte gefeliciteerd Geplaatste afbeelding

En veel succes bij je vervolg opleiding of op de arbeidsmarkt.

Jdeketel

Buckyball

Buckyball

• 0 - 25 berichten
  • 18 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2006 - 09:31

Ik ben ook geslaagd en krijg nu mijn diploma graduaat biochemie. Ik moet mijn eindwerk nog gaan verdedigen, maar dat kan niet mislopen, de stage was super goed geweest.
Heb mijn stage namelijk in Maastricht gedaan, op de unief, een grote aanrader voor iedereen. Super lieve mensen daar!!!

Nu ben ik aan het soliciteren op de unief in Leuven... afwachten...

Aan alle mensen die geslaagd zijn PROFICIAT [!] [!] [!]

*chemaster*

*chemaster*

• >100 berichten
  • 181 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2006 - 09:56

En ik ben natuurlijk ook geslaagd 8-) , met een 8 voor scheikunde Geplaatste afbeelding , had niet anders verwacht. Nu nog hopen dat ik het "zilveren" reageerbuisje win :) (dat is een prijs voor diegene die de hoogste score had bij het centraal examen, ik had een 8,1 dus misschien maak ik een kansje). Het is een redox reactie met zilver wat zich afzet tegen het glas, maar hoe het precies werkt weet ik niet. Iemand anders hier?

Op naar HBO Chemie Utrecht http://www.wetenscha...tyle_emoticons/default/ph34r.png .

JeroenCV

JeroenCV

• >1k berichten
  • 1153 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2006 - 10:41

Gefeliciteerd iedereen!!!!

en nu allemaal de chemie in!!!!!

chemgirl

chemgirl

• >100 berichten
  • 114 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2006 - 10:53

Gefeliciteerd allemaal!!! Nu lekker genieten van de vakantie... en wie weet tot volgend jaar in Nijmegen 8-)

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11101 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 16 juni 2006 - 11:55

En ik ben natuurlijk ook geslaagd 8-) , met een 8 voor scheikunde Geplaatste afbeelding , had niet anders verwacht. Nu nog hopen dat ik het "zilveren" reageerbuisje win :) (dat is een prijs voor diegene die de hoogste score had bij het centraal examen, ik had een 8,1 dus misschien maak ik een kansje). Het is een redox reactie met zilver wat zich afzet tegen het glas, maar hoe het precies werkt weet ik niet. Iemand anders hier?

Op naar HBO Chemie Utrecht http://www.wetenscha...tyle_emoticons/default/ph34r.png .

Dat werkt op dezelfde manier waarop ze spiegels maken, misschien kun je daar wat voer zoeken en dat in je speech zetten :) :D

woelen

woelen

• >1k berichten
  • 3145 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2006 - 12:27

Een ieder, die geslaagd is, van harte gefeliciteerd. Op naar de volgende studie, maar nu eerst natuurlijk in alle rust ( :) ???) genieten van het WK voetbal 8-) .

Het is een redox reactie met zilver wat zich afzet tegen het glas, maar hoe het precies werkt weet ik niet. Iemand anders hier?

Die zilveren reageerbuis is inderdaad heel leuk. Je kunt dat maken door een zilverzout (bijv. zilvernitraat) op te lossen in een alkalische ammonia oplossing en daar een reductor bij te doen (bijv. glucose) en dan het glas voorzichtig te verhitten. Op die iets warmere plaats loopt de reactie iets sneller en daar zet zich een mooie zilverspiegel af.

placebo

placebo

• >250 berichten
  • 660 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2006 - 12:53

ik ben niet alleen voor mijn school geslaagd maar ik heb ook afgedanst (stijldansen) daar heb ik ook mooie punten voor gehaald en die vind ik ook wel leuk om even te vertellen :) hier komt het lijstje:

ik danste af voor goudster (4e jaars)

Ballroom

Engelse wals: 8.5
Tango: 8.5
Slow Foxtrot (geen foxtrot dus): 8
Weense wals: 8
Quick step: 8.5

Latin american

Cha Cha: 8
Rumba: 8
Samba: 8
Paso Doble: 8
Jive: 7.5
Salsa: 7.5

en toen heb ik er een stikkertje op gekregen met 'met lof' :) en volgend jaar ga ik lekker door naar Topklasse 1 :D als iemand het nou interessant vind wil ik best wel eens een paar foto's ergens neer planten hoor dat je het kan zien 8-) :D

naja heeft niet veel met chemie of school te maken maar ik vond het toch eens leuk om te vermelden :P als het ware ben ik daar ook een beetje voor geslaagd dusjah :P en ook wel eens leuk om te weten wat de persoon achter die naam nou eigenlijk doet :P zoals vaak de :P gebruiken :P

mvg kevin

biochemiefreak

biochemiefreak

• >1k berichten
  • 2330 berichten
  • VIP

Geplaatst op 17 juni 2006 - 11:23

@ gruson: ik ga ook scheikunde studeren in utrecht. Gezellig 

Op naar HBO Chemie Utrecht  .

op naar scheikunde in Utrecht

Het wordt druk in Utrecht 8-)

Gezellige stad hoor kun je vast prima studeren al je niet in de vele kroegjes blijft hangen :)

MvG Ron

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures