Springen naar inhoud

Chemie op Hogeschool Rotterdam..

• Log in om te kunnen reageren

freax19

freax19

• >25 berichten
  • 53 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 juni 2006 - 13:44

Ik vroeg me eigenlijk af of er mensen op het forum zijn die komend jaar chemie gaan studeren op de hogeschool rotterdam?

Dus die begin september aan de studie beginnen?? Ik ben benieuwd !!!
Wie zoekt, die vindt... waar een wil is, is een weg en op een dag.... we find the final frontier!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

freax19

freax19

• >25 berichten
  • 53 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 juni 2006 - 12:36

oeeff!! Niemand blijkbaar???

Ook geen mensen die het al studeren op de hogeschool rotterdam?
Wie zoekt, die vindt... waar een wil is, is een weg en op een dag.... we find the final frontier!

Marjanne

Marjanne

• >1k berichten
  • 4771 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 juni 2006 - 13:23

Ik zou graag weer eens willen, maar ja..., ik kan mijn inkomen niet missen.

Maar is dit niet een uitgelezen kans om leden te werven voor het chemieforum?

8-)

w_oute_r

w_oute_r

• >250 berichten
  • 654 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 juli 2006 - 23:18

Ik was naar de voorlichting gegaan, maar de voorlichting op zich was al zodanig chaotisch dat ik na 5 minuten al niet meer zag zitten om daar werkelijk naar school te gaan.. Ik heb gekozen voor utrecht

placebo

placebo

• >250 berichten
  • 660 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 08 juli 2006 - 10:02

ik ben er ook geweest maar vond het iets te groot ik ga nu naar Avans in Breda. en ik zal volgend jaar eens proberen mensen op die school te werven :oops:

Sara90

Sara90

• 0 - 25 berichten
  • 19 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 februari 2007 - 20:27

Hoii,

Ik ben trouwens hier nieuw.
Ik denk dat ik de hogeschool in Rotterdam kies om daar de opleiding Chemie te volgen. Ik dacht er eerst aan om de opleiding in Utrecht te doen, omdat het mij wel een goede hogeschool leek. maar uiteindelijk ga ik toch voor Hogeschool Rotterdam kiezen aangezien het voormij een stuk dichterbij is.

Sara.

*_gast_tno_*

• Gast

Geplaatst op 20 februari 2007 - 12:30

Ik heb een tijdje de avond opleiding biochemie aan de hogeschool in Rotterdam gedaan. Ik hoop voor je dat de dag-opleiding niet zo chaotisch is als de avond opleiding. Bij de avond opleiding lag de nadruk lettelijk op "zoek het zelf maar uit, dan kom je er wel". Ik heb wel geleerd op te googlen. :oops:

Sara90

Sara90

• 0 - 25 berichten
  • 19 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 februari 2007 - 00:17

Is het zo chaotisch daar?

Amethist

Amethist

• 0 - 25 berichten
  • 22 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 maart 2007 - 19:05

oeeff!! Niemand blijkbaar???

Ook geen mensen die het al studeren op de hogeschool rotterdam?

En hoe bevalt het in Rotterdam?

cherocal

cherocal

• >25 berichten
  • 34 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 08 juli 2007 - 13:29

ik ga dit jaar verder met me studie in rotterdam (chemische technologie), aangezien ik in utrecht mijn propedeusejaar heb afgerond zie ik toch af om daar te blijven. Utrecht was mijn stad niet en de school zelf is te klein om jezelf te ontplooien. qua toetsing word alles compacter gegeven terwijl in rotterdam vakken apart wordt getoets. althans dat heb ik gehoord.

tevens heb ik in utrecht het eerste half jaar life sciences gekregen. dit verwachtte ik eigenlijk niet! maargoed, het is maar een overweging voor anderen om in utrecht te studeren.
"Free your mind"

Sara90

Sara90

• 0 - 25 berichten
  • 19 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 juli 2007 - 22:29

ik ga dit jaar verder met me studie in rotterdam (chemische technologie), aangezien ik in utrecht mijn propedeusejaar heb afgerond zie ik toch af om daar te blijven. Utrecht was mijn stad niet en de school zelf is te klein om jezelf te ontplooien. qua toetsing word alles compacter gegeven terwijl in rotterdam vakken apart wordt getoets. althans dat heb ik gehoord.

tevens heb ik in utrecht het eerste half jaar life sciences gekregen. dit verwachtte ik eigenlijk niet! maargoed, het is maar een overweging voor anderen om in utrecht te studeren.

Ik ga ook naar de Hogeschool in Rotterdam maar dan voor de opleiding Chemie.
Ik denk dat het wel een goede keus is, ik had juist gedacht dat de opleidingen aan de hogeschool Utrecht beter waren dan die in Rotterdam, maar dat is weer per opleiding afhankelijk.

Rotterdam is dichterbij, dus wordt het Rotterdam.

Veranderd door Sara90, 09 juli 2007 - 22:29

cherocal

cherocal

• >25 berichten
  • 34 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 25 september 2007 - 19:34

En hoe bevalt 1e jaar chemie op de HRO?
"Free your mind"

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures