Nog wakker?

Moderator: Rhiannon

Berichten: 915

Nog wakker?

Ik dacht, zoiets stond er nog niet op; dus hier is het dan:

DUS: als het ná half 12 (23.30h!!), lokale tijd, is en vóór half 5 (4.30h!!), plaats dan alsjeblieft iets in dit topic.

Wat moet er in staan: het uur (maar dat staat er sowieso al bij), de reden waarom je zo laat nog op vreemde forumpjes zit en hoe lang je nog schat van wakker te blijven.

MAAR: als het tussen half 5 's morgens is en vóór half 12 's avonds mag er niet in gepost worden, hoho, wat zijn spelregels leuk Afbeelding

B.t.w. ik ben nog wakker om een geschift topicje in te stellen.
Slapelozen allerlande verenigt u!
EDIT: door de slaapoogjes zag ik sommige foutjes over 't hoofd

Berichten: 857

Re: Nog wakker?

00.50 maar ben wel van plan zo eens lekker mijn nest op te zoeken. De reden dat ik hier nog rondsurf is dat ik zo stoned als een ons makreel ben en gewoon lekker wil surfen op het net. Ik kijk dan ook op deze site om te zien of er nog doelloze topic zijn waar ik ook doelloos kan meepraten ;) ;) :oops: ..En tot mijn grote geluk vond ik dit doelloze topic 8-[ :P

Berichten: 73

Re: Nog wakker?

2:38 uur, en als ik uitgetypt ben waarschijnlijk al iets later 8-[

En de rede: ik ben een nachtmens (vooral in de vakantie) dus ben 'k gewoon nog wakker... Lekker 538 Luisteren

(anders altijd Midden In De Nacht Rick, maar die zit nu met luie donder in Spanje ;) :P

En ik ben van plan eindelijk eens langzaamaan met pyro, enz. te "beginnen", dus ik ben veel info aan 't opzoeken... ;)

Wanneer ik naar bed ga: waarschijnlijk na het op de "ok-knop" klikken :P

EDIT: ik heb me niet aan bovenstaande uitspraak gehouden... Het is nu 3:10 uur, en nu ga ik wél naar m'n bedje...

(blame this forum; 't is verslavend :oops: )

Berichten: 278

Re: Nog wakker?

Ik probeer een andere dag mee te doen, niet deze week meer....

tot horens

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Nog wakker?

Ik vind half twaalf nog niet eens zo laat hoor 8-[

Zit tegenwoordig wel vaker laat op chemieforum wat webdesigners werk te verrichten :oops:
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 1.122

Re: Nog wakker?

Op zo'n moment vraag je jezelf toch af wat je in hemelsnaam nog op een chemieforum doet om 01:12 uur.....

Niks.....

O ja, de reden: films duren soms tot erg laat.

Berichten: 72

Re: Nog wakker?

1:21

Stillekesaan tijd om te gaan slapen. Beetje te lang blijven hangen kletsen met kotgenoten :oops:

Berichten: 338

Re: Nog wakker?

2h46 vind ik in het weekend nog wel kunnen :oops: .

Reden: Nog wat onafgewerkt werk afgewerkt.

Berichten: 73

Re: Nog wakker?

En alweer na 3'en 8-[ :

Net The Fast and the Furious: Tokyo Drift gezien, en nu nog ff een paar forums afgaan op zoek naar nieuwe berichten

(die er bijna nooit zijn op dit tijdstip, vandaar dat ik zelf maar iets post)

(was btw wel een leuke film, maar ook voorspelbaar :oops: )

Owh ja: en natuurlijk ook nog ff op IMDB rondgesnuffeld voor wat leuke films

(HIER)

'k Kijk nu al uit naar Jackass: Number two en The Grudge 2. Vooral de Trailer van die laatste film vind ik erg goed...

;)

Berichten: 318

Re: Nog wakker?

Sorry, ik klop alle records...

04.17...

nog net binnen de grenzen...

reden: ik ben net terug van mijn werk :oops: (ik werk in een nachtcafe (jobstudent)

Gisteren om 10.00u smorgens thuisgekomen (niet volledig nuchter) na een uitje met de crew... (gewerkt tot 06.00 en jah, daarna wat andere cafe's gaan sluiten...) Dat heb je als je aan de kust woont! lang leve het toerisme!

ohja, wat doe ik nog op het forum? euhm... nou, ik ben wel moe, maar heb nog geen zin om te slapen... ken je dat? En jah, wat kan een mens nog doen op dit uur? 5 keer de herhaling van het journaal is niks, en reclamefilmpjes over hete sms'jes en dergelijke raak je ook snel uitgekeken... dus dan schiet er alleen nog de ultieme hoop over... de pc, met als direct gevolg: chemieforum...

Zo, snel dit bericht afmaken voor het 4.30 is 8-[

Veel groetjes en tot nog es!

[edit:] onderwijl luister ik naar heerlijke lounge muziek...[/edit]

(ps: voor de geïnteresseerden, overdag slaap ik gemiddeld tot 14-15u...)

Berichten: 1.122

Re: Nog wakker?

totaly wasted in Deutschland..... ik ga maar weer eens naar de binnenstad

@moderator: dit kan wel weeer verwijderd worden want morgen weet ik toch niet emer wat iuk geschreven heb.....:S

Duits bier Duits bier Duz8its bier en lekkere worst.....de worst is voor de honger en het bier is voor de dorst....

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Nog wakker?

Duits bier Duits bier Duz8its bier en lekkere worst.....de worst is voor de honger en het bier is voor de dorst....
Hansje Teeuwen :oops:

Ben nu nog op wat topics aan het reageren terwijl ik wacht tot de douche vrij is, want ook mijn broertje is nog op.
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 72

Re: Nog wakker?

2:58

Net terug van Marktrock, discobar galaxy was een feestje en Daan was naar goede gewoonte geniaal!

Slaapwel

Berichten: 915

Re: Nog wakker?

rage against the machine schreef: Ik probeer een andere dag mee te doen, niet deze week meer....

tot horens
Niet binnen de wettelijke termijn geantwoord he?
...discobar galaxy was een feestje ...
Galaxie... met -ie.

Gewoon nog wakker, redelijk uur om wakker te zijn.

Berichten: 161

Re: Nog wakker?

Ploegendiensten werken, als je ouder wordt duurt het even voor je weer omschakelt dus de nacht NA de laatste nachtdienst .... ben je online

Reageer