koperpoeder

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1

koperpoeder

te koop 3 kg koperpoeder, vraag bod./

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: koperpoeder

Ik heb nog een dikke kilo koperschijfjes liggen. Dikte ± 1 mm, diameter ± 1,2 cm. Op elk schijfje zit een jaartal, op de achterkant een plaatje van een vrouw.

Ik heb de schijfjes ook nog in een iets grotere maat, ca. 500 g.

:oops:

Berichten: 1.122

Re: koperpoeder

Kun je ze hier misschien kwijt......?

Berichten: 915

Re: koperpoeder

En daaronder hebben ze zink ofzo gestoken Afbeelding :oops:

Berichten: 161

Re: koperpoeder

te koop: hoeveelheid koperpoeder. Was tot voor kort de tuba van mijn buurman. Tevens circa 90 kilo vlees te koop (dag buurman!).

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: koperpoeder

Kan iemand mij (slechts een onbetekenende moderator) misschien uitleggen waar de ironie op gebaseerd is?

Vboxtel, kan je misschien kenbaar maken hoe zuiver het is en hoe je eraan komt, dat is voor het forum, en voor serieus gegadigden, wel van belang.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 2.035

Re: koperpoeder

Ik dacht dat Wilco er wel op zou duiken! :oops:

Berichten: 3.145

Re: koperpoeder

Ik heb al 100 gram zeer fijn koperpoeder (99.999%), en daar kan ik heel lang mee vooruit (je weet het, ik doe experimenten op microschaal). Dus nog eens 3 kg hiervan is voor mij niet zo interessant :oops: , dan zou ik eerst een paar extra levens moeten aanschaffen om het allemaal op te maken 8-[ .

Berichten: 88

Re: koperpoeder

Even een vraagje voor Woelen.

Ik lees in veel posts dat je veel chemicalien in huis hebt. Wat heb je voor veiligheidsmaatregelen getroffen? Ik weet dan niet wat je allemaal in huis hebt, en hoe gevaarlijk ze zijn.

Ik neem aan dat je brandveilige kasten hebt ofzo.

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: interessante vraag, maar is beter geschikt als nieuw topic. Wilco, als je dat met ons wilt delen, maak je dan even een nieuw topic aan?</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 3.145

Re: koperpoeder

Hiervoor wil ik verwijzen naar een bestaand topic, het heeft geen zin om dat allemaal nog een keer weer over te doen lijkt mij.

http://www.chemieforum.nl/forum/index.php?showtopic=3844

Voor de rest moeten we hier maar weer verder gaan over dat koperpoeder :oops: .

Reageer