Geslaagd!

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 27

Geslaagd!

Hoe vierden jullie je feestje toen jullie geslaagd waren voor je bul?

Wij gingen na de bul-uitreiking in Utrecht met wat studenten naar Amsterdam en we gingen ons helemaal lam-zuipen en we gingen de hele nacht kroegentocht houden... :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: Geslaagd!

Gefeliciteerd!

Het feestje heb ik (met mijn familie erbij) toch iets anders aangepakt. :oops:

Berichten: 1.153

Re: Geslaagd!

Na het halen van mijn universitiet heb ik een tapas feest gegeven; dit omdat ik in Spanje stage heb gelopen.

Berichten: 1.122

Re: Geslaagd!

Na het halen van mijn universitiet heb ik een tapas feest gegeven; dit omdat ik in Spanje stage heb gelopen.
Dat zal bij mij wel een Bier und Weisswurst fest worden :oops: . Al ben ik nog niet officeel klaar tegen die tijd....

Berichten: 1.153

Re: Geslaagd!

Ik wacht op de uitnodiging.....

Berichten: 485

Re: Geslaagd!

ik heb een maand later een bbq gegeven

op de dag zelf heb ik niks bijzonders gedaan, ik had zoiets van 'geef dat papiertje nou maar dan ga ik eerst eens vijf dagen lekker bijslapen'

:oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Geslaagd!

Ik heb naar het behalen van mijn HLO diploma eigenlijk niets gevierd. Erg hé op dat moment zaten we thuis net midden in het verbouwing. Ik heb nog wel ff met een paar vrienden wat gedronken.

MvG Ron

Berichten: 127

Re: Geslaagd!

Van Harte.

Ik ben met mijn familie goed uit eten geweest. Het leuke was dat mijn toenmalige vriendin (inmiddels mijn vrouw) ook afstudeerde. Dus met beide families was dat erg gezellig. Daarna eerst 4 weken op vakantie gegaan. Eindelijk rust.

Succes met werken (of vervolg opleiding)

Jdeketel

Reageer